Kentsel dönüşüm sektörel büyüme etkisi Haberi
Türkiye'de tüketicinin ankastre ürünlere uyum süreci içinde bulunduğunu belirten uzmanlar, Avrupa pazarında ankastre ürünlerin yüzde 80'lik bir kullanım oranına sahip olduğunu ve Türkiye'nin gidecek daha çok yolu bulunduğunu söylüyor. Bu oran Türkiye'de ise yüzde 20'yi ancak buluyor. Ankastre ürünler son beş yılda, orta segment tüketicilerin de yoğun talebi ile yeni mutfakları tamamlayan ürünler haline gelirken, tüketiciler günümüzde mutfaklarını daha pratik, işlevsel ve zamanlarının çoğunu geçirecekleri yaşam alanları olarak tasarlıyor.
Ankastre ürünler ise tüketicilerin bu beklentilerini birebir karşılamaya çalışıyor. Artık yeni evli çiftler ve mutfağını yenileyecek diğer tüketiciler, ayrıca kentsel dönüşüm projeleri ve marka inşaat projeleri, mutfaklarında ankastre ürünleri tercih ediyor. Böylece, ankastre mutfak ürünleri günümüzde lüks olmaktan çıkıp, erişebilir bir yenilik olarak beyaz eşya pazarının hacmini artıran konuma geldi.
Ankastre cihazları...