Konut reklamları neden aynı Haberi
Konut ilanlarının altlarındaki imzalan alın, birini diğeriyle değiştirin bir fark oluyor mu? Yine hiç bir fark yok. İnsanlar okumadan geçip gidiyorlar.
Gelelim nedenlerine; Bir ilanda başlık, "Stoper"dır. Yani sayfayı çevirdiğiniz zaman öyle bir başlık atmalısınız ki okuyan, sayfayı geçerken psikolojik olarak durup bakmalı. Yani, başlık ciddi şekilde dikkatini çekmeli. İlan başlığını durup okuyan bir okuyucu mutlaka ilanın diğer taraflanna da dikkat edecektir. İşin grafik yapısının da diğer ilanlardan mutlaka farklı olması gerekmektedir.
Farklılık nerelerde olabilir? Kullanılan ebat, tabak gibi tam sayfa olmaz.
Burada işin ustalığını anlatmayacağım çünkü bilgimi rakipler yürütebilirler. Cenajans müşterisi Selçuklu Holding'in kuruluşu olan Selin Yapı'nın Rings projesi, dikkat ederlerse ne demek istediğimizi anlarlar. İşin en önemli tarafı "Maıketing Orientation". Mantıklı, tecrübeli ve pazarlama tarafı yüksek iş adamlarının müşteriyi etkileyecek...