konut reklamlarının stratejisi Haberi
Eylül ayında, okulların açılmasıyla beraber inşaat sektörünün 'yüksek sezon'u açılır. Gazetelerde, televizyonlarda, billboardlarda en çok proje reklamları görürsünüz. Çoğunlukla bütün bu ilanlar sanki tek bir firmaya ya da projeye ait gibidir. Kampanyalara bu kadar yüksek bütçeler ayıran firmalar bir türlü ayrışmayı beceremezler. Söylemler hep aynıdır; en iyiyiz, en lüksüz, en büyüğüz, şahane bir yaşam alanıyız, hayatınızı değiştireceğiz! Stratejinin parçası İlanlarda projenin illüstrasyonunu göstermek esastır. Öyle ya, ürünü cümle alem büyük görsün! Ama ilanın bir yerine de tanesini en fazla 100 dolara imaj bankalarından satın aldığınız çok mutlu gülümseyen mümkünse aile, yeriniz yoksa kadın veya çocuk resimleri koyalım. Bir de yol haritası ekleyelim yoksa nasıl bulacaklar müşteriler yolu? En önemlisi de logomuzu büyütelim. Şöyle kallavi bir logo yerleştirelim ilana. İşte...