konut sektörü reklamları 2017 Haberi
2016 yılında Türkiye reklamcılık pazarı dünya ortalamasının üzerinde bir büyüme gösterdi. Yüzde 11 olarak gerçekleşen büyüme oranının bu denli yüksek olmasının sebebi ise inşaat şirketlerinin sayısının yükselmesi, üretilen konut ve proje sayılarının artması.
Geçtiğimiz yıl bin 400’ün üzerinde markalı konut projesinin hayata geçirildiği Türkiye'de bu projelere ait toplam 560 bin konutun satışı için yüzlerce reklam filmi çekildi. Türkiye'de geçen sene gerçekleşen 7.2 milyar liralık reklam harcamasının 1 milyar TL'sini markalı konut üreticileri gerçekleştirdi.
İnşaat sektörünün reklamcılık pazarındaki payının artması gözleri her geçen gün artan konut reklamlarına çevirdi. Metroya 0 dakika, Taksime 5 dakika, Atatürk Havalimanı'na 3 dakika gibi vurucu cümlelerle dikkat çeken reklam filmlerine bir de farklı açıdan bakın.
Ece Erken'in 2010 yılında Fox TV'de yayınlanan programı Rengarenk de konut reklamlarını Ti'ye aldı. Reklam...