22 / 11 / 2024
fuzul

köprüler özelleştirilecek mi

köprüler özelleştirilecek mi

Türk Telekom’dan sonraki en yüksek özelleştirme olan köprü ve otoyolların özelleştirilmesi için gereken yasal düzenleme tamamlanırken, özelleştirme çalışmaları kapsamında danışman seçilecek. Özelleştirme süreci 2015 yılının ilk aylarında başlayacak.

YİD modeliyle hayata geçirilen köprü ve tüneller için şirketlere günde 152,7 milyon TL ödenecek!

Projelerdeki garanti ve kur ayarlaması sebebiyle Hazine’den çıkan para arttı. Köprüler ve tünel için firmalara günde 152.7 milyon TL ödenecek.

Geçiş garantili köprü ve yolların faturası 24.8 milyar dolara ulaşacak!

Yap-işlet-devret modeliyle hayata geçirilen geçiş garantili köprüler ve otoyolların vatandaşa faturasının 24.8 milyar dolara ulaşması bekleniyor. 

1942'de alınan karar: Karayolları ve köprüler için her sene 5 milyon lira harcanacak!

1942 yılında karayolları ve köprüleri ilgilendiren bir kanun projesi hazırlanmış. Projeye göre her sene karayolları ve köprüler için 5 milyon lira harcanılmasına karar verilmiş. 

İstanbul depreminde köprüler, havalimanları, yollar yıkılacak mı? Bakan Uraloğlu tek tek açıkladı: Tahliye planı yapıldı

Ulaştırma Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, İstanbul depremi ile ilgili yaptıkları ve yapmayı planladıkları çalışmaları tek tek açıkladı. Peki İstanbul depreminde köprüler, havalimanları, yollar yıkılacak mı? İşte ayrıntılar...

Kurban Bayramı'nda hangi köprüler ve otoyollar ücretsiz olacak? 2023 Bayramda köprüler bedava mı? 

Kurban Bayramı'na kısa süre kala vatandaşlar bayramda hangi köprüler ve otoyolların ücretsiz olacağını sorguluyor. İşte detaylar... 

Kurban Bayramı'nda köprü ve otoyollar ücretsiz mi? Bayramda hangi yollar ücretsiz? Bayramda ücretsiz olan otoyollar

Kurban Bayramı boyunca devletin işlettiği köprü ve otoyollardan ücret alınmayacak. Fakat yap-işlet-devret projesiyle kapsamında yapılmış köprü ve otoyollar bayramda da ücretli olmaya devam edecek. İşte detaylar...

1915 Çanakkale Köprüsü’ne Birleşmiş Milletler Avrupa Ekonomik Komisyonu’ndan prestijli ödül!

1915 Çanakkale Köprüsü ve Otoyolu Projesi, Birleşmiş Milletler (BM) Avrupa Ekonomik Komisyonu (UNECE) tarafından gerçekleştirilen "Kamu-Özel Sektör İşbirliği (KÖİ) ve Altyapı Ödülleri" töreninde birincilik ödülü aldı.

Ramazan Bayramında köprü ve otoyollar ücretsiz mi? Bayramda hangi otoyollar ücretsiz? Bayramda ücretsiz olan otoyollar!

Ramazan Bayramı’nda hangi otoyolların ve köprülerin ücretsiz olacağı merakla sorgulanmaktadır. İşte detaylar!

Ramazan Bayramı’nda otoyollar bedava mı? Bayramda toplu taşıma bedava mı? Bayramda köprü ve otoyolla ücretsiz mi?

Ramazan Bayramı önümüzdeki hafta idrak edilecek. Peki “Ramazan Bayramı’nda otoyol ve köprüler bedava mı? Bayramda otoyollar ücretsiz mi?” İşte tüm soruların yanıtı!

Bayramda köprü ve yollar ücretsiz mi? Bakan bizzat açıkladı

Kurban Bayramı’na sayılı günler kala köprü ve otoyolların ücretsiz olup olmayacağı merak ediliyor. Vatandaşlar memleketine gitmek için şimdiden düştü. İşte detaylar…

Kurban Bayramı’nda otoyollar ve köprüler bedava olacak mı? İşte detaylar

Kurban Bayramı’na yaklaşık 10 gün kalmışken, otoyolların ve köprülerin ücretle olup olmayacağı belli oldu.

2022 Ramazan Bayramı’nda metrobüs, otobüs, metro, köprü ve otoyollar ücretsiz mi? 

Ramazan Bayramı ziyaretlerinde marmaray, şehir hatları vapurları, metro, metrobüs, otobüs (İETT) ve tramvay gibi toplu taşıma araçlarının çalışma durumu belli oldu. Bayram tatilinde toplu taşıma, köprü ve otoyollar ücretsiz olacak mı, bedava mı? 

Otoyol ve köprüler belirli gün ve saatlerde daha ucuz olacak!

Otoyol ve köprülerde 'dinamik fiyatlandırma' modeli 2021 Cumhurbaşkanlığı Yıllık Programı'nda yer aldı. Özel yazılımların devreye alınması ile geçilecek sistemde, vatandaşlar belli gün ve saatlerde otoyolları ve köprüleri daha ucuza kullanabilecek.

köprüler özelleştirilecek mi Haberi

köprüler özelleştirilecek mi


Türk Telekom’dan sonraki en yüksek özelleştirme olan köprü ve otoyolların özelleştirilmesi için gereken yasal düzenleme tamamlanırken, özelleştirme çalışmaları kapsamında danışman seçilecek. Danışman ile özelleştirmenin modeline karar verilecek. Özelleştirme süreci 2015 yılının ilk aylarında başlayacak. 


Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın “Fiyatı en az 7 milyar dolar olmalı” açıklamasının ardından ihalesi iptal edilen köprü ve otoyollar için süreç yeniden başladı. Özelleştirme İdaresi Başkanlığı (ÖİB), özelleştirmenin modeline karar vermek üzere danışman seçecek. ÖİB yetkilileri, ilk ihalenin iptali sonrasında halka arzın ön plana çıktığını, ancak bunun yanı sıra yeniden işletme hakkı devri ya da köprü ve otoyolların gelirlerine göre gruplandırılarak özelleştirilmesinin de seçenekler arasında olduğunu aktardı. Hızla halka arz değerini tespit etme çalışması yapan ÖİB bürokratları, tespit edilecek rakamın Tayyip Erdoğan’ı tatmin etmesine çalışırken, bir...