04 / 05 / 2024

mağaza kabin düzenlemesi

mağaza kabin düzenlemesi

Rönesans Gayrimenkul Yatırım'ın davetlisi olarak Türkiye'ye gelen fütürist Rayn Shaw, 2020'ye kadar mağazalarda soyunma kabinlerinin ortadan kalkıp dijital aynaların devreye gireceğini söyledi.

Mağaza kiralama koşulları için yeni düzenleme önerisi!

BMD Başkanı Sinan Öncel, pandemi döneminde mağaza kiralama koşullarında yaşanılan sıkıntıların devam ettiğini belirterek kiralama koşullarında yeni düzenleme yapılması gerektiğini dile getirdi. 

BMD: Ciro kirasına dönmeyen AVM'lerde mağaza açılışları riskli!

BMD Yönetim Kurulu Başkanı Sinan Öncel, ciro kirasına geçmeyen AVM’lere ilişkin konuştu. BMD üyesi markalarla yapılan değerlendirmeler ışığında 1 Haziran’da ciro kirasına dönmeyen veya tatmin edici kira indirimi yapmayan AVM’lerde mağaza açılışlarının ticari açıdan çok riskli olduğu belirtildi...

 Türk markalar 2020'de yurt dışında bin mağaza açacak!

Türk markaların yurt dışında 4 bin 500’e yakın mağazası bulunuyor. Bu mağazalara yenilerini eklemek isteyen yatırımcılar 2020 yılı sonuna kadar yurt dışında bin mağaza açmayı planlıyor...

Sinan Öncel: Yurt dışındaki mağaza sayısı 5 bin 500’ye yaklaşacak!

BMD Başkanı Öncel, "106 markamızın yurt dışında 4 bin 396 mağazası bulunuyor. Yıl sonunda bu sayının 4 bin 700’e çıkacağını öngörüyoruz. 2020 sonunda ise üyelerimizin yurt dışındaki mağaza sayısının 5 bin 500’ye yaklaşacağını tahmin ediyoruz" dedi...

Türk markaları yurt dışında her gün 2 mağaza açıyor!

BMD Başkanı Sinan Öncel, Türk markalarının yurt dışında yatırım atağına başladığını söyledi. Öncel, markaların yurt dışında her gün ortalama 2 mağaza açmaya devam ettiğini belirtti.

Kiğılı yurt dışında beş mağaza açacak!

Erkek giyim markası Kiğılı'nın patronu Abdullah Kiğılı, 100 milyon Euro ciroya sahip şirketin yurt dışıyla hızlı büyüme planladığını belirtiyor. Şirket, bu yıl yurt dışında beş mağaza açacak. Kiğılı, hedeflerinin 2023'te yurtdışında en az 200 mağazaya ulaşmak olduğunu söylüyor…

Doğanlar Yatırım Holding yurt dışında 20 mağaza açacak!

Doğtaş ve Kelebek markalarıyla mobilyada mağaza yatırımlarını sürdüren Doğanlar Yatırım Holding, yurt dışında açacağı 20 mağazanın yanı sıra enerjide de yeni fırsatlar kovalıyor. Grubun başkanı Davut Doğan, Afrika'da biyoenerjide yatırım planladıklarını söylüyor.

Türk markaları yurt dışında 500 yeni mağaza açacak!

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, markaların yurt dışı ağırlıklı büyüme stratejisine odaklandığını 2019’da yurt dışında en az 500 yeni mağaza açılacağını söyledi.

Yataş yurt dışındaki mağaza sayısını 86'ya çıkaracak!

Yataş, yurt dışındaki mağazasını sayısını 60'a çıkardı. Yataş Grup Yönetim Kurulu Başkanı Yavuz Altop, 2018'in sonuna kadar 25 mağaza daha açacaklarını söyledi. 

Flo 2019'da yurt dışında 40 mağaza açacak!

Halen 550 mağazası bulunan Flo Mağazacılık yatırımlarında hız kesmiyor. Bu yılın yedi ayında yüzde 30 büyüme yakalayan şirket, önümüzdeki dönemde rotasını yurt dışına kıracak. Şirket, 2019'da yurt dışında 40 mağaza açmayı planlıyor.

İnci Deri yurt dışı mağaza sayısını 80'e çıkarmayı hedefliyor!

İnci Deri, iç pazarda e-ticaret ve yurt dışında ise mağazacılıkla büyüme kararı aldı. Şirket, önümüzdeki beş yılda yurt dışı mağaza sayısını 80'e çıkarmayı hedefliyor. Yurt dışında yapılan satışların toplam ciro içindeki payının ise yüzde 50'ye ulaştırılması planlanıyor.

Türk markalar yurt dışı mağaza sayısını 4 bine çıkaracak!

Türk markalar yurt dışı atağına kalktı. Markalar 3 bin 150 olan yurt dışı mağaza sayısını yıl sonunda 4 bine çıkarmayı hedeliyor.

Türk markaları yurt dışında her gün 2 mağaza açıyor!

Türk markalarının yurt dışında büyüme stratejilerine odaklandı. Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Sinan Öncel, “Yurt dışında her gün 2 yeni mağaza açıyoruz. Yıl sonunda 3 bin 150 olan yurt dışı mağaza sayımız 4 bine ulaşacak” açıklamasında bulundu.

mağaza kabin düzenlemesi Haberi

mağaza kabin düzenlemesi

Rönesans Gayrimenkul Yatırım'ın davetlisi olarak Türkiye'ye gelen fütürist Rayn Shaw, 2020'ye kadar mağazalarda soyunma kabinlerinin ortadan kalkıp dijital aynaların devreye gireceğini söyledi. Yurtdışında markaların hızla kullanmaya başladığı dijital aynaların yakın zamanda Türkiye'ye de geleceğini dile getiren Shaw, "Tüketiciler dijital ayna sayesinde istedikleri kıyafeti denemeden üzerinde nasıl duracağını görebilecek" diye konuştu. Mağaza girişlerinde yüz ya da göz okuyan cihazların da olacağını dile getiren Shaw, "Müşteri içeri girdiğinde bilgileri satış temsilcisine ulaşacak ve buna göre müşteri ihtiyacı olan ve giyim zevkine uygun kıyafetlere yönlendirilecek. Bu teknoloji en çok gözlük markalarının işine yarayacak. Yüz şekline göre model seçmek yeterli olacak" dedi.


AVM'LERDE HAYVANLAR İÇİN ÖZEL ALAN

Rönesans Holding İcra Kurulu Üyesi Murat Özgümüş ise, AVM'lerde yemeiçme alanlarının yüzde 5'ten 20'lere çıktığını kaydetti. Özgümüş, özellikli...