25 / 07 / 2024

markalı konut pazarlama

markalı konut pazarlama

Emlakkulisi.com ev sahipliğinde gerçekleşen 6. Konutta Satış ve Pazarlama Buluşmaları kapsamında konuşan Gayrimenkul Pazarlama Danışmanlığı Aylin Serter konuşmasında, bir projede pazarlamanın önemi nedir konusuna değindi.

Markalı konut projelerinde aidat rekortmeni ilçe belli oldu!

Gayrimenkul sektörünün lider analitik veri sağlayıcısı REIDIN merakla beklenen '2023 yılı Markalı Konut Projeleri Aidat Raporu'nu yayınladı. İşte markalı konut projelerinde aidat rekortmeni ilçe...

Konut fiyatları bir yılda yüzde 99.43 yükseldi! Markalı konut satışları arttı mı?

“REIDIN-GYODER Yeni Konut Fiyat Endeksi” Kasım 2022 sonuçları belli oldu. Peki markalı konut fiyatları Kasım'da ne kadar arttı? İşte ayrıntılar...

Markalı konut fiyatları Eylül'de yüzde 94.75 arttı! 

Kamuoyunda ‘markalı projeler’ şeklinde isimlendirilen ve ağırlıklı olarak kurumsal gayrimenkul şirketlerinin ürettiği konutlar üzerinden geliştirilen ‘REIDIN-GYODER Yeni Konut Fiyat Endeksi’ sonuçları belli oldu. İşte ayrıntılar...

Yabancılar en çok 1+1 konut alıyor! Markalı konut projelerinde en çok hangi tip konutlar satıldı? 

REIDIN-GYODER tarafından Yeni Konut Fiyat Endeksi'nin Nisan 2022 verileri duyuruldu. Peki markalı konutlarda stok erime hızı nasıl oldu? Yabancı yatırımcılar en çok hangi konut tiplerini tercih etti? İşte merak edilen o veriler...

Markalı konut projelerinde en çok hangi tip evler satıldı?

TÜİK tarafından açıklanan Mayıs ayı ev satış istatistiklerinin ardından REIDIN-GYODER Yeni Konut Fiyat Endeksi'nin Temmuz 2021 sonuçları da açıklandı. Peki markalı konut projelerinde en çok hangi tip evler satıldı?

Markalı konut projelerinde en çok hangi tip konutlar satıldı?

TÜİK tarafından açıklanan Mayıs ayı ev satış istatistiklerinin ardından REIDIN-GYODER Yeni Konut Fiyat Endeksi'nin Mayıs 2021'e ait sonuçları da belli oldu. Peki markalı konut projelerinde en çok hangi tip konutlar satıldı? İşte markalı konut projelerinin Mayıs 2021 verileri...

Markalı konut satışlarının yüzde 6.24'ü yabancılara yapıldı!

‘REIDIN-GYODER Yeni Konut Fiyat Endeksi’ Nisan 2021 verilerine göre; Nisan 2021'de fiyatlar, bir önceki aya göre yüzde 0.19, 2020'nin aynı dönemine göre ise yüzde 6.03 oranında yükseldi. Markalı konut satışlarının yüzde 6.24'ü yabancılara yapıldı.

Markalı konut satışlarının yüzde 7.53'ü yabancılara yapıldı!

 REIDIN-GYODER Yeni Konut Fiyat Endeksi açıklandı. Açıklanan verilere göre; Mart ayında markalı konut projelerinde yabancı alıcıların oranı arttı. 

Markalı konut üreticileri de faizsiz konut sektörüne girdi!

Faizsiz konut ve otomobil finansman alanında faaliyet gösteren büyük ölçekli şirketler düzenlemeyi memnuniyetle karşıladı. Markalı konut üreticilerinden Sinpaş, bu alanda faaliyette bulunacak Sinpaş Yapı Tasarruf Sandığı adıyla yeni bir şirket kurdu.

Markalı konut alımında konut kredisi ve senet kullanımı arttı!

‘REIDIN-GYODER Yeni Konut Fiyat Endeksi’ Kasım 2020 endeksine göre; Kasım'da markalı konut alımında banka kredisi kullanımının yaklaşık 3, senet kullanımının 2.5 puan yükseldiği görüldü.

Markalı konut satışlarının yüzde 8.75'i yabancılara yapıldı!

‘REIDIN-GYODER Yeni Konut Fiyat Endeksi’ Kasım 2020 sonuçlarına göre, Kasım 2020'de markalı konut satışlarının yüzde 8.75'i yabancılara yapıldı.

Markalı konut satışlarının yüzde 7.9'u yabancılara yapıldı!

‘REIDIN-GYODER Yeni Konut Fiyat Endeksi’ Ekim 2020 sonuçlarına göre, Ekim 2020'de markalı konut satışlarının yüzde 7.9'u yabancılara yapıldı.

Markalı konut satışlarının yüzde 7.49'u yabancılara yapıldı!

‘REIDIN-GYODER Yeni Konut Fiyat Endeksi’ Eylül 2020 sonuçlarına göre, Eylül 2020'de markalı konut satışlarının yüzde 7.49'u yabancılara yapıldı.

markalı konut pazarlama Haberi

markalı konut pazarlama
Gayrimenkul Pazarlama Danışmanlığı Aylin Serter'in konuşması:


Burada reklamı konuşuyoruz. Bana göre proje ilk aşamadan itibaren tüm partilerle beraber oluşturulmalı. Ben şuna inanıyorum bir projede insan gibi bir teması bir konsepti olduğu zaman, vereceği anlatacağı farklı bir hikayesi olduğu zaman daha etkili olarak piyasaya çıkabiliyor.  Ama baktığımızda proje için reklam ajansı reklam fikri en son proje bittikten sonra devreye girmemesi gerekiyor. Baştan itibaren reklamın ve pr ajanslarının bu süreçte yer alması gerekiyor. Özellikle belli bir ölçeğin üzerindeki projelerin satış ivmesi kazandırabilmesi için mimar belli bir konsepti tasarladıktan sonra, bütün ekiplerin iş birliği halinde geliştirmesi gerekiyor. Ruhsat için, şunun için bunun için çok vakit harcanabiliyor.  En son tamam bir projeye çıkalım demek çok yanlış oluyor. Bunun da bir çalışma sürecine ihtiyacı var....