23 / 12 / 2024

Aylin Serter: 360 derece pazarlama yapmak önemli!

Aylin Serter: 360 derece pazarlama yapmak önemli!

Emlakkulisi.com ev sahipliğinde gerçekleşen 6. Konutta Satış ve Pazarlama Buluşmaları kapsamında konuşan Gayrimenkul Pazarlama Danışmanlığı Aylin Serter konuşmasında, bir projede pazarlamanın önemi nedir konusuna değindi.



Gayrimenkul Pazarlama Danışmanlığı Aylin Serter'in konuşması:


Burada reklamı konuşuyoruz. Bana göre proje ilk aşamadan itibaren tüm partilerle beraber oluşturulmalı. Ben şuna inanıyorum bir projede insan gibi bir teması bir konsepti olduğu zaman, vereceği anlatacağı farklı bir hikayesi olduğu zaman daha etkili olarak piyasaya çıkabiliyor.  Ama baktığımızda proje için reklam ajansı reklam fikri en son proje bittikten sonra devreye girmemesi gerekiyor. Baştan itibaren reklamın ve pr ajanslarının bu süreçte yer alması gerekiyor. Özellikle belli bir ölçeğin üzerindeki projelerin satış ivmesi kazandırabilmesi için mimar belli bir konsepti tasarladıktan sonra, bütün ekiplerin iş birliği halinde geliştirmesi gerekiyor. Ruhsat için, şunun için bunun için çok vakit harcanabiliyor.  En son tamam bir projeye çıkalım demek çok yanlış oluyor. Bunun da bir çalışma sürecine ihtiyacı var.  Özellikle 500-600 adetli projelerin üzerinde mutlaka hikayesi olan projelerin farklılık getireceğine inanıyorum. Bu da titiz bir çalışmayı beraberinde getiriyor. Son 10 yılda inşaat sektöründe çok ilerledi, çok rekabet var iletişim mecralarında da gazetelerin payı düşüyor. Dijital artıyor. Televizyon yükseliyor. Ama ben şuna inanıyorum belli projelerde sizin pazarlama yapmanız gerekiyor. Televizyon her zaman projenin bilinirliği anlamında katkısı oluyor.  Televizyonda ilk çıktığın da o gece sizin sayfanıza girişler artıyor. Sayfadan bakmaya başlıyor. İmaj oluşturma bakımından pozitif bir tavrı var. Özellikle 1000 konuta yakın projelerde 360 derece pazarlama yapmak oldukça önemli. Siz projenin ilk aşamasında satışı belli bir ivmeye getirirseniz o projenin rahatlıkla satışları tamamlanıyor. İlk etap çok önemli daha titiz daha hikayesi olan  büyük ölçeklilerde de 360 derece iletişim yaparak bütün partilerle beraber bir proje tanıtımı yapılması gerek.  


Aylin Serter: 360 derece pazarlama yapmak önemli!



Geri Dön