25 / 07 / 2024

pazarlamanın incelikleri

pazarlamanın incelikleri

Emlakkulisi.com ev sahipliğinde gerçekleşen 6. Konutta Satış ve Pazarlama Buluşmaları kapsamında konuşan Gayrimenkul Pazarlama Danışmanlığı Aylin Serter konuşmasında, bir projede pazarlamanın önemi nedir konusuna değindi.

Dijital gayrimenkul pazarlamanın yeni ortakları! Hepsiemlak ile Zingat el sıkıştı!

Dünyanın önde gelen dijital emlak gruplarından biri olan Property Finder, Türkiye’nin lider dijital platformu Hepsiemlak’a ortak oluyor. Bu ortaklık anlaşması çerçevesinde, Türkiye’nin en yenilikçi emlak sitesi Zingat, Hepsiemlak ile birleşiyor.

Sosyal medya gayrimenkul pazarlamasını nasıl etkiliyor?

Sosyal medya platformları gayrimenkulleri pazarlamanın yollarından biri oldu. Yaşayacak yeni bir ev arayan vatandaşlar, arayışlarını sosyal medya aracılığıyla yapıyor. Konut satın almayı düşünenler, genellikle dışarı çıkmadan, sosyal medya platformlarından aramalarını gerçekleşiriliyor.

10 maddede sitelerde gider avansının incelikleri!

Konut Siteleri Yönetimleri Danışmanı Nihat Dönmez, "10 maddede sitelerde gider avansının incelikleri" konulu yazısını Emlakkulisi.com okurları için kaleme aldı. İşte Nihat Dönmez'in yazısı...

Covid-19 sürecinde dijital pazarlamanın önemi semineri 12 Mayıs'ta! 

GYODER Akademi tarafından düzenlenen 'Covid-19 sürecinde dijital pazarlamanın önemi ve etkin kullanım yöntemleri' başlıklı seminer, 12 Mayıs'ta ZOOM uygulaması üzerinden gerçekleştirilecek...

Haydarpaşa Garı'nda restorasyonun bütün incelikleri!

Haydarpaşa Garı'nda restorasyon çalışmaları hızla devam ediyor. Gar binasının restorasyonunun 2020 yılında taamamlanması planlanıyor.

Gayrimenkul sektöründe pazarlamanın geleceği konuşuldu!

Gayrimenkul İçin Strateji Platformu Ankara Şubesi tarafından Yıldırım Kule’de gerçekleşen ‘Gayrimenkul Sektöründe Dijital Fırsatlar’’ konulu Yuvarlak Masa toplantısı gerçekleşti.

Konut satışlarının artması için pazarlamanın dijitalleşmesi gerekiyor!

Hürriyet Emlak Projeland, inşaat şirketi profesyonelleri için düzenlediği ‘Dijital Pazarlama ile Konut Satışlarını Hızlandırmanın Püf Noktaları’ eğitimini gerçekleştirdi.

Ankaralı konut üreticilerinden ‘Dijital pazarlama’ seminerine yoğun ilgi!

Teknolojinin hızlı gelişmesi ile akıllı cihaz kullanımının yaygınlaşması günümüz iş dünyasında dijital pazarlamanın önemini artırdı. Hürriyet Emlak Projeland, Ankara’da inşaat şirketleri profesyonellerine yönelik dijital pazarlama semineri düzenledi. 

Mağaza tasarımının incelikleri '2D1 Perakende'de tartışıldı

Yapı-Endüstri Merkezi’nde 28 Mayıs 2015 Perşembe günü gerçekleştirilen etkinlikte “Perakende” konusu ele alındı. Mağaza tasarımının incelikleri '2D1 Perakende'de tartışıldı.

Aylin Serter: 360 derece pazarlama yapmak önemli!

Emlakkulisi.com ev sahipliğinde gerçekleşen 6. Konutta Satış ve Pazarlama Buluşmaları kapsamında konuşan Gayrimenkul Pazarlama Danışmanlığı Aylin Serter konuşmasında, bir projede pazarlamanın önemi nedir konusuna değindi.

2.Konutta Satış ve Pazarlama Buluşmaları başladı!

TK Emlak tarafından ikincisi düzenlenen " Konutta Satış ve Pazarlama Buluşmaları " başladı. Buluşmanın bu ay ki gündeminde " Arap ve Türkiye Cumhuriyetlerine Satış " ın incelikleri vardı...

Konutta sürdürülebilir satışın püf noktaları!

“Konutta Satış ve Pazarlama Buluşmaları”nda sürdürülebilir satışın incelikleri ve dijital mecranın konut satışlarına etkisi tüm detayları ile masaya yatırıldı. İşte satışın kaptanlarından “Sürdürülebilir satış”ın püf noktaları…

Türkiye'de inşaatta en iyi geri dönüş gazete ve web sitelerinden oluyor!

Vatan Gazetesi yazarlarından Ceren Kumbasar bugünkü köşe yazısında pazarlamanın yeni kavramlarından bahsetti. Kumbasar: "Türkiye’de hala inşaat sektöründe en iyi geri dönüş gazetelerle ve web siteleriyle oluyor." dedi...

pazarlamanın incelikleri Haberi

pazarlamanın incelikleri
Gayrimenkul Pazarlama Danışmanlığı Aylin Serter'in konuşması:


Burada reklamı konuşuyoruz. Bana göre proje ilk aşamadan itibaren tüm partilerle beraber oluşturulmalı. Ben şuna inanıyorum bir projede insan gibi bir teması bir konsepti olduğu zaman, vereceği anlatacağı farklı bir hikayesi olduğu zaman daha etkili olarak piyasaya çıkabiliyor.  Ama baktığımızda proje için reklam ajansı reklam fikri en son proje bittikten sonra devreye girmemesi gerekiyor. Baştan itibaren reklamın ve pr ajanslarının bu süreçte yer alması gerekiyor. Özellikle belli bir ölçeğin üzerindeki projelerin satış ivmesi kazandırabilmesi için mimar belli bir konsepti tasarladıktan sonra, bütün ekiplerin iş birliği halinde geliştirmesi gerekiyor. Ruhsat için, şunun için bunun için çok vakit harcanabiliyor.  En son tamam bir projeye çıkalım demek çok yanlış oluyor. Bunun da bir çalışma sürecine ihtiyacı var....