23 / 12 / 2024

konutta pazarlama nasıl yapılır

konutta pazarlama nasıl yapılır

Emlakkulisi.com ev sahipliğinde gerçekleşen 6. Konutta Satış ve Pazarlama Buluşmaları kapsamında konuşan Gayrimenkul Pazarlama Danışmanlığı Aylin Serter konuşmasında, bir projede pazarlamanın önemi nedir konusuna değindi.

Konutta amortisman süresi nedir, nasıl hesaplanır?

Gayrimenkul Değerleme Uzmanı Ceyda Ufuk resmi sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda amortisman süresinin nasıl hesaplanacağını anlattı. İşte Ceyda Ufuk’un konu ile ilgili o paylaşımı…

Kiralık ve satılık konutta yeni dönem bugün başlıyor! Doğrulanmış ilan düzenlemesi nasıl işleyecek?

Emlakta doğrulanmış ilan sistemi bugün itibarıyla  başlıyor, 1 Ocak 2025 tarihinde ise tamamen zorunlu olacak. Peki doğrulanmış ilan düzenlemesi nedir, nasıl işleyecek? İşte merak edilenler...

Konutta geri dönüşüm, amortisman süresi nedir? Nasıl hesaplanır?

Konut almak isteyenler için önemli bir veri olan amortisman süresi, doğru yatırım yapmak isteyenler için mutlaka göz önünde bulundurulmalı. Peki amortisman süresi nedir, amortisman süresi nasıl hesaplanır?

Konutta yeni dönem başlıyor! Sektör nasıl etkilenecek? 

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, konut fiyatlarını düşürecek projeyi açıkladı. Peki kentsel dönüşüm ve konut arzının artmasını sağlayacak yeni çalışma sektörü nasıl etkileyecek?

Konutta kredi muslukları açılacak! Bir saniye bile nasıl ev alırım stresine kapılmayın!

Konuta yatırım yapacaklar ve yeni ev alacaklar piyasanın nasıl bir seyit izleyeceğini merak ediyor. Kripto fenomeni Murat Ali Calman, X sosyal medya hesabından konut piyasası ile ilgili paylaşım yaptı ve "Bir saniye bile nasıl konut alırım stresine kapılmayın' dedi. İşte o paylaşım ve yorumlar...

Konutta fiyatlar 2 yılda 10 kat arttı! Fiyatlarda adalet nasıl sağlanabilir? 

Gayrimenkul danışmanı Hasan Gürlek, konut piyasasındaki son durumu değerlendirdi ve adaletli fiyatlamanın nasıl yapılacağına değindi. İşte ayrıntılar...

Kiralık konut piyasasındaki sorunlar nasıl çözülür? Konut kiralarına dayalı menkul kıymet ihracı önerisi! 

Kiralık konut piyasasındaki sorunlar sık sık gündem oluyor. Peki kiralık konutta sorunlar nasıl çözülür? Konut kiralarına dayalı menkul kıymet ihracı nedir? İşte ayrıntılar...

Konutta kademeli KDV sistemi nasıl işliyor? Ev alacaklar hemen bakın!

Konutta kademeli KDV sistemi hem konut sektörünü hem de ev alacakları yakından ilgilendiriyor. Peki konutta kademeli KDV sistemi nasıl işliyor? İşte konuyla ilgili yaşanan o son dakika gelişmesi...

Konutta rayiç bedel sorunu için uzman görüşü sistemi önerisi geldi! Sistem nasıl çalışmalı? 

Konutta rayiç bedel sorunu nasıl çözülecek? Sektör temsilcileri her alım-satıma ekspertiz raporu yerine, uzman görüşü sistemi önerisinde bulundu. Sistem nasıl çalışmalı?  İşte ayrıntılar...

Konutta fiyat artışı nasıl engellenebilir? Yabancıya satış durdurulmalı mı?

Habertürk Gazetesi köşe yazarı Abdurrahman Yıldırım, bugünkü köşesinde konut sektörü için açıklanan paketlerin sektörü nasıl etkileyeceğini ve sektördeki son durumu kaleme aldı. İşte Abdurrahman Yıldırım'ın o yazısı...

Doğal gaz aboneliği nasıl yapılır? Doğal gaz aboneliği 2022 ücreti ne kadar?

Yeni konut alacak olanlar ya da kiraya çıkacak olan vatandaşların oturacakları konutta doğal gaz aboneliğini yaptırmaları gerekiyor. Peki, Doğal gaz aboneliği nasıl yapılır? Doğal gaz aboneliği 2022 ücreti ne kadar? İşte tüm detaylar..

Pandemi inşaat sektörünü nasıl etkiledi?

Çuhadaroğlu Metal Pazarlama Müdürü Ali Tuna Şenatlı, koronavirüs salgınının inşaat sektörünü nasıl etkilediğini değerlendirdi. 

Gayrimenkul sektörü koronavirüsten nasıl etkilendi?

Koronavirüs salgınıyla birlikte konutta doğaya dönüşler hızlandı. Arsa yatırımları arttı. Peki gayrimenkul sektörü Kovid-19'dan nasıl etkilendi? İşte detaylar...

konutta pazarlama nasıl yapılır Haberi

konutta pazarlama nasıl yapılır
Gayrimenkul Pazarlama Danışmanlığı Aylin Serter'in konuşması:


Burada reklamı konuşuyoruz. Bana göre proje ilk aşamadan itibaren tüm partilerle beraber oluşturulmalı. Ben şuna inanıyorum bir projede insan gibi bir teması bir konsepti olduğu zaman, vereceği anlatacağı farklı bir hikayesi olduğu zaman daha etkili olarak piyasaya çıkabiliyor.  Ama baktığımızda proje için reklam ajansı reklam fikri en son proje bittikten sonra devreye girmemesi gerekiyor. Baştan itibaren reklamın ve pr ajanslarının bu süreçte yer alması gerekiyor. Özellikle belli bir ölçeğin üzerindeki projelerin satış ivmesi kazandırabilmesi için mimar belli bir konsepti tasarladıktan sonra, bütün ekiplerin iş birliği halinde geliştirmesi gerekiyor. Ruhsat için, şunun için bunun için çok vakit harcanabiliyor.  En son tamam bir projeye çıkalım demek çok yanlış oluyor. Bunun da bir çalışma sürecine ihtiyacı var....