muğla turizm çağrı merkezi şikayetleri Haberi
Muğla Valiliği tarafından turizm sektöründe yaşanan olumsuzlukları önlemek amacıyla 5 yıl önce kurulan 'Alo 179' Çağrı ve Danışma Merkezi'ne, bir yılda 950 şikayetin geldiği bildirildi. Geçen yılın aynı döneminde Çağrı ve Danışma Merkezi’ne 995 şikayet gelmişti.
Valilik tarafından uygulanan ve yabancı dil bilen 5 personelin görev yaptığı Alo 179 Çağrı ve Danışma Merkezi'ne bu yıl turizm sezonunda 950 şikayet geldi. Şikayetlerin 264'ünü gürültü, 137'sinin çevre- deniz kirliliği, 123'ün işletmelerde yaşanan sorunlar, 33'ün de hanutçuluktan olduğu belirtildi. Diğer 393 şikayet arasında servis hizmet alanlarının yeterince temiz olmaması, fiyatlar konusunda dengesizlik ve haksız kazanç sağlanması, düşük hizmet kalitesi gibi sorunlar yer aldı.
Alo 179 Çağrı ve Danışma Merkezi'ne gürültü, çevre ve deniz kirliliği ile hanutçuluk dışında şu şikayetler geldi: "Kalitesiz davranışlar, düzeysiz dil...