nevbahar mobilya satışları Haberi
Piyasanın durgunluğuna rağmen satışlarının iyi olduğunu ve 2015’te artmasını beklediklerini belirten Kötek, hem yurtiçinde hem de yurtdışında aranan bir marka olmayı hedeflediklerini kaydetti. Kötek “Bu anlamda hem ülkemizde hem de yurtdışında satış noktalarımızı artırma düşüncesi içerisinde sürekli seyahatlere, fuarlara, Ar-Ge çalışmalarına değer veriyor, yeni stratejiler belirliyoruz. Gerçekleştirmeyi umduğumuz hedeflerimiz doğrultusunda doğru ürün, doğru fiyat, doğru hizmet beraberinde çok satışı getiriyor.” dedi. Ürünlerinin bir kısmını ihraç ettiklerini belirten Kötek, ticaretlerinin yüzde 50 ihracat, yüzde 50 iç pazar olacak şekilde hedef belirlediklerini söyledi. Sektöre ilişkin değerlendirmelerde bulunan Kötek, İnegöl mobilya üreticileri olarak yurtdışı pazarlarında ısrarcı olunmalı. Fuarlar ihmal edilmemeli. Anlamsız rekabetlere girip fiyat ve kaliteden taviz verilmemeli. Kalite-fiyat bileşkesini doğru oluşturup, hızlı ve doğru hizmetlerle pazarda kendi müşteri portföyümüzü kalıcı bir...