ofis kiralarken dikkat edilmesi gerekenler Haberi
1. SÜRECE ÇOK GEÇ BAŞLAMA - Önceden yeterince planlama yapmadan girdiğiniz bir görüşme sürecinde kendinizi olumsuz bir konumda bulabilirsiniz. İşi tamamlama süresi kısaldıkça, görüşmeleri daha verimli kılabilecek seçenek sayısı da azalır. İdeal olanı, kiralama döneminiz sona ermeden çok önce elinizdeki listede 3 ya da 4 uygun seçeneğinizin bulunmasıdır.
2. ESNEK BİR GAYRİMENKUL PLANINA SAHİP OLMAMA - Şirketinizin gayrimenkul ihtiyaçlarını sadece bugün için değil, gelecekteki birkaç yıl için de anlamak bir zorunluluktur. Şüphesiz, işlerinizin bu dönemde gelişmesini bekliyorsunuzdur. Uzun vadeli ihtiyaçlarınızın şu anki ihtiyaçlarınızla birlikte göz önünde bulundurulduğundan emin olunuz.
3. TAMAMEN PARASAL MALİYET ÜZERİNE ODAKLANMA - Şirketlerin yerleşimleri ile ilgili kararlar, çoğunlukla kâr hanesi maliyetlerine odaklanarak alınır. İyi...