Orman Genel Müdürlüğü Personelinin Atama ve Yer Değiştirme Esaslarına İlişkin Yönetmelik Haberi
![Orman Genel Müdürlüğü Personelinin Atama ve Yer Değiştirme Esaslarına İlişkin Yönetmelik](https://cdn.emlakkulisi.com.tr/resim/orjinal/NzAzODU3Mj-yer-degistirme-kurulunun-gorevleri-nelerdir.jpg)
Yer değiştirme kurulunun görevleri nelerdir?
Yer Değiştirme Kurulu, personel Dairesi Başkanlığından sorumlu Genel Müdür Yardımcısı başkanlığında Personel Dairesi Başkanı ve Genel Müdürlük personeli arasından Genel Müdür tarafından seçilen 3 üye olmak üzere toplam 5 kişiden oluşan kurula deniyor.
Yer değiştirme kurulunun görevleri ile ilgili esaslar, Orman Genel Müdürlüğü Personelinin Atama ve Yer Değiştirme Esaslarına İlişkin Yönetmelik kapsamında 16. maddede şu şekilde açıklanıyor:
Yer değiştirme kurulu ve görevleri
MADDE 16 –
(1) Yer Değiştirme Kurulu; Personel Dairesi Başkanlığından sorumlu Genel Müdür Yardımcısı başkanlığında Personel Dairesi Başkanı ve Genel Müdürlük personeli arasından Genel Müdür tarafından seçilen 3 üye olmak üzere toplam 5 kişiden oluşur.
(2) Personelin yer değişikliğine ilişkin atama işlemleri yer değiştirme kurulu tarafından incelenir ve değerlendirilir.
(3) Kurul, Başkanın çağrısı üzerine müracaat döneminin sona erdiği tarihi...