16 / 11 / 2024

Yer değiştirme kurulunun görevleri nelerdir?

Yer değiştirme kurulunun görevleri nelerdir?

Orman Genel Müdürlüğü Yer değiştirme kurulu, toplam 5 kişiden oluşuyor. "Yer değiştirme kurulunun görevleri nelerdir?" sorusunun yanıtı, Orman Genel Müdürlüğü Personelinin Atama ve Yer Değiştirme Esaslarına İlişkin Yönetmelikte yer alıyor...




Yer değiştirme kurulunun görevleri nelerdir?

Yer Değiştirme Kurulu, personel Dairesi Başkanlığından sorumlu Genel Müdür Yardımcısı başkanlığında Personel Dairesi Başkanı ve Genel Müdürlük personeli arasından Genel Müdür tarafından seçilen 3 üye olmak üzere toplam 5 kişiden oluşan kurula deniyor. 


Yer değiştirme kurulunun görevleri ile ilgili esaslar, Orman Genel Müdürlüğü Personelinin Atama ve Yer Değiştirme Esaslarına İlişkin Yönetmelik kapsamında 16. maddede şu şekilde açıklanıyor:


Yer değiştirme kurulu ve görevleri

MADDE 16 – 

(1) Yer Değiştirme Kurulu; Personel Dairesi Başkanlığından sorumlu Genel Müdür Yardımcısı başkanlığında Personel Dairesi Başkanı ve Genel Müdürlük personeli arasından Genel Müdür tarafından seçilen 3 üye olmak üzere toplam 5 kişiden oluşur.


(2) Personelin yer değişikliğine ilişkin atama işlemleri yer değiştirme kurulu tarafından incelenir ve değerlendirilir.


(3) Kurul, Başkanın çağrısı üzerine müracaat döneminin sona erdiği tarihi izleyen 10 gün içerisinde ve bütün üyelerinin katılımıyla toplanır.


(4) Kurulun raportörlük görevi Personel Dairesi Başkanlığı tarafından yerine getirilir.


(5) Kurul, personelin durumlarını; Ek-3 Yer Değiştirme Suretiyle Atanma İstek Formunu, Ek-2 Yer Değiştirme Başvuru Değerlendirme Formunu, boş veya boşalacak kadroları, hizmet gerekleri ve ihtiyaç durumunu, daha önce görev yapılan hizmet bölgesini, tercih sırasını, öğrenimini, uzmanlığını, iş tecrübesini, mesleki bilgisini, liyakati, özür hallerini ve varsa diğer belgelerini kamu yararı çerçevesinde puanlamaya öncelik vermek suretiyle bu Yönetmelik hükümleri çerçevesinde inceler ve personelin atanacağı hizmet bölgesini belirleyerek hazırladığı teklifleri atamaya yetkili amirin onayına sunar.



Orman Genel Müdürlüğü Personelinin Atama ve Yer Değiştirmesi Yönetmeliği!



Işıl Seren KESKİN/Emlakkulisi.com


Geri Dön