Yer değiştirme kurulu ve görevleri Haberi
Yer değiştirme kurulunun görevleri nelerdir?
Yer Değiştirme Kurulu, personel Dairesi Başkanlığından sorumlu Genel Müdür Yardımcısı başkanlığında Personel Dairesi Başkanı ve Genel Müdürlük personeli arasından Genel Müdür tarafından seçilen 3 üye olmak üzere toplam 5 kişiden oluşan kurula deniyor.
Yer değiştirme kurulunun görevleri ile ilgili esaslar, Orman Genel Müdürlüğü Personelinin Atama ve Yer Değiştirme Esaslarına İlişkin Yönetmelik kapsamında 16. maddede şu şekilde açıklanıyor:
Yer değiştirme kurulu ve görevleri
MADDE 16 –
(1) Yer Değiştirme Kurulu; Personel Dairesi Başkanlığından sorumlu Genel Müdür Yardımcısı başkanlığında Personel Dairesi Başkanı ve Genel Müdürlük personeli arasından Genel Müdür tarafından seçilen 3 üye olmak üzere toplam 5 kişiden oluşur.
(2) Personelin yer değişikliğine ilişkin atama işlemleri yer değiştirme kurulu tarafından incelenir ve değerlendirilir.
(3) Kurul, Başkanın çağrısı üzerine müracaat döneminin sona erdiği tarihi...