Otoshops 2. el Haberi
ALJ Holding’in geçtiğimiz ekim ayında lansmanını yaptığı kurumsal 2. el markası Otoshops, iddialı giriş yaptığı sektörde kısa zamanda önemli bir başarı grafiği yakaladı. Verdiği hizmetlerle sektörde fark yaratan şirket, ÖTV ve kur artışının 2. ele talebi artırmasının da etkisiyle hedeflerinin üzerinde büyüme sağladı.
Otoshops Genel Müdürü Tuğrul Denizaşan, 2017 yılı için hedefledikleri 20 bayi sayısına 2016 sonunda ulaştıklarını belirtti. Bayiler dışında büyük şehirlerde kendi şubelerini açacaklarını söyleyen Denizaşan, “65 milyon TL yatırım yapmıştık, açacağımız yeni şubelerle yatırımımız 2017 sonunda 100 milyon TL’ye ulaşacak” dedi.
Türkiye’de 2. el denildiği zaman akla gelen ilk marka olmayı hedefleyen Otoshops, satın alınan aracı herhangi bir neden göstermeksizin 7 gün içerisinde geri getiren müşterilerine başka bir araçla değiştirme imkanı tanıyor. Satacağı her araca 2 yıla kadar...