Perakende sektörü yurtdışı yatırımları Haberi
Türk marka algısının gün geçtikçe bölgede ve tüm dünyada tanınır hale geldiğini belirten Dış Ekonomik İlişkiler Kurulu (DEİK) Başkan Yardımcısı Zeynel Abidin Erdem, yurtdışı perakende yatırımlarının 2013 yılı itibariyle 30 milyar doları aştığını söyledi.
DEİK Yurtdışı Yatırımlar İş Konseyi ve Ernst&Young (EY) işbirliğiyle gerçekleştirilen Yurtdışı Perakende Yatırımları Paneli’nde, sektör temsilcileri yerel ve yurtdışı deneyimlerini paylaştı. Türkiye’nin yurtdışı perakende yatırımlarının artığını belirten DEİK Başkan Yardımcısı Erdem, “4 bini aşan uluslararası perakende yatırımlarıyla Türk marka algısı gün geçtikçe bölgede ve tüm dünyada tanınır hale geliyor. Türk yatırımları, 2013 yılı itibariyle 30 milyar doları aştı” dedi. Erdem, yeni yatırımlar için MENA ve Bağımsız Devletler Topluluğu’na dikkat çekti.
EY Türkiye Danışmanlık ve Finansal Hizmetler Sektör Lideri ve Şirket Ortağı Selim Elhadef de Türk perakende firmalarının...