Satış Küpü A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Kürşat Tuncel Haberi
Satış Küpü A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Kürşat Tuncel, küçük-orta ölçekli konut projelerinin satışı için makul bütçeli pazarlama çözümlerini açıkladı. Tuncel, pazarlama çözümleri için öncelikli olarak hedef kitlenin tanımlanması gerektiğini söylüyor.
1. ÖNCE HEDEF KİTLENİZİ TANIMLAYIN
Hedef kitlenin demografik özellikleri nedir?
Hedef kitlenin sosyo-ekonomik özellikleri nedir?
Hedef kitlenin meslek grupları ve gelir kaynakları nedir?
Hedef kitlenin mevcut/önceki yaşam bölgeleri nerelerdir?
Hedef kitlenin sosyal hayatının belirgin unsurları nelerdir?
Markanızı nerelerden duymuşlar?
Marka bilinirliğinde eski müşteri referansları, viral-WOM’un rolü nedir?
Hedef kitlenin izlediği mecralar nelerdir?
İnternet ve sosyal medya kullanım eğilimleri nedir?
Ortalama satın alma süresi nedir?
Satın alma kararı verilene kadar ortalama satış görüşmesi sayısı nedir?
Satın alan kişilerin memnuniyet noktaları nelerdir?
Satın alan kişilerin eleştiri noktaları nelerdir?
2. İNTERNETİN PAZARLAMADAKİ ROLÜ GİDEREK YÜKSELİYOR.
Hedef kitlenin yoğunluklu kullandığı internet siteleri ve...