sokağa çıkma yasağı Haberi
Kamu kurum ve kuruluşlarında görevli kamu personeli için yetkili yöneticilerce “Kamu Personeli Görev Bildirim Belgesi” yenileniyor. Hürriyet'te yer alan habere göre; sistemsel yoğunluk, erişim hatası gibi olaylar sonucunda görev belgesi almadan bir kereye mahsus en fazla üç gün geçerli olmak şartıyla görev belgesi formu manuel doldurulabilecek ve çalışan, işyeri ve firma yetkilisinin imzası ile hazırlanabilecek.
'ÖLÜM BELGESİ' UYGULAMASINDAN VAZGEÇİLDİ
Sokağa çıkma yasağı kapsamında yer almayan işyerlerinde çalışan personelin görev belgesinin yanında olması ve denetimlerde ibraz etmesi gerekecek. Cenaze izni için elektronik ortamda "Ölüm Belgesi" yüklenmesi uygulamasını kullanılmayacak. Bilginin doğruluğu, bakanlıklar arası sistem üzerinden onay verilebilecek.
İçişleri Bakanlığı tarafından 81 ilin Valiliğine “Görev Belgesi Düzenlenmesi” konulu genelge gönderildi. Genelge kapsamında kapanma süreci boyunca temel önceliği üretim, imalat, tedarik ve lojistik sektörlerde aksama...