tapu başvuruları Haberi
Tapu başvurusu nasıl yapılır?
Gayrimenkul alım satım işlemleri başta olmak üzere, taşınmaz malların kütüğü üzerinde yapılacak tüm değişiklikler, ilgili tapu dairesinde gerçekleşiyor.
Ancak öncelikle yapılacak işlemler için tapu dairesinden randevu alınması gerekiyor. Peki, tapu başvurusu nasıl yapılır?
Tapu müdürlüklerinde yapacağınız işlemleri için Alo 181 Tapu ve Kadastro hattını arayarak yapılabiliyor.
Ayrıca, "https://randevu.tkgm.gov.tr" adresinden online başvuru yapılarak randevu alınailiyor, kişiye gönderilen kısa mesaj (SMS) doğrultusunda işlemler belirlenen gün ve saatte yapılabiliyor.
Tapu müdürlüğünden randevu alma işlemleri..
Giriş
Malik Kimlik Bilgileri
İşlem Seçimi
Tapu Senet Bilgileri
Randevu
Sonuç
İşlem evrakları:
- Nüfus Cüzdanı ve Temsil Belgesi
- Gerçek Kişilerde Fotoğraf
- İcra Müdürlüğünün Satış Müzekkeresi (Cebri İcra Yolu ile Satılmış ise).
- Mahkeme Müzekkeresi (Ortaklığın Giderilmesi Davası Yolu ile Satılmış ise).
- Bina Vasıflı Taşınmazlarda Zorunlu Deprem Sigortası.
- İlgili Belediyeden Alınmış Emlak Vergisi Değerini Belirtir Belge.
Dikkat edilmesi gerekenler:
-...