11 / 05 / 2024

türk markaları yurtdışı

türk markaları yurtdışı

Türk markaları yurtdışında yaklaşık 4 bin civarında olan mağaza sayısını 2023 yılında 20 bine çıkarmayı hedefliyor. Ancak bu hedefi gerçekleştirmek hiç de kolay değil. En büyük zorluğu ise gidilen ülkelerin kültürüne uyum oluşturuyor

Türk ürünleri için kritik adım! Yüzde 1,5'tan yüzde 10'a yükseltildi

Ticaret Bakanlığı e-ihracatın, genel ihracattaki payının yüzde 10'a çıkarılması hedefiyle ilgili bir açıklama yayınladı. Türk ürünlerinin ve markalarının dünyaya tanıtılmasında gerekli desteğin verileceği ifade edildi.

Türk şirket, Avrupa’daki tekstil üssünü kapatıyor! 700 kişi işsiz kalacak!

13 yıl önce Sırbistan’a ilk giden Türk tekstil şirketi olan Jeanci, ülkedeki üretimini sona erdiriyor. İki fabrikada 700 kişiye istihdam sağlayan Jeanci, dünya devleri Cavalli, Fearre ve Versace gibi ünlü markalar için de üretim yapıyordu.

Dışişleri Bakanlığı yurtdışı için Türk Uyruklu sekreter alım ilanı açıldı! Başvuru için son gün 27 Mart!

Yurt dışı için Dışişleri Bakanlığı tarafınca Türk uyruklu sekter alımları gerçekleşeceği belirtildi. Başvuru ile alakalı bütün detaylar haberimizin devamında yer alıyor...

En ucuz Türk kahvesi makinesi kaç TL?  26 Aralık 2022 Fiyat Listesi

Türk kahvesi makinelerinin fiyatı ne kadar? Hangi markalar çok satıyor?  En çok satan Türk kahvesi makinesi hangisi?

Yurt dışına açılmak isteyen Türk şirketler bu 3 alanda destek bekliyor!

Sintek Group iştiraki Sintek Heavy Industries'in Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Özkan yaptığı açıklamada yurtdışına açılmak isteyen Türk şirketleri 3 alanda destek beklediğini belirtti. İşte konu ile ilgili detaylar...

Rusya Ukrayna Savaşı mağazaları da vurdu: Türk markalar Ukrayna'da kepek indiriyor!

Rusya ve Ukrayna arasında gerilen ipler, Ukrayna'da bulunan Türk hazır giyim markalarını da derinden etkiledi. DeFacto'dan LC Waikiki'ye pek çok marka mağazalarını kapatma kararı aldı.

Türk müteahhitlerin 2022 yurt dışı hedefi 50 milyar dolarlık proje!

Türk müteahhitler tüm dünyayı etkisi altına alan pandemiye rağmen yurtdışında 20 milyar dolarlık proje üretti. Türkiye Müteahhitler Birliği (TMB) Başkanı Erdal Eren, konuyla ilgili olarak önemli açıklamalar yaptı.

Türk müteahhitler 2021'de yurt dışında 29,3 milyar dolarlık yeni iş üstlendi!

Türkiye’yi yurtdışında temsil eden ve yatırımlarına hız kesmeden devam eden Türk müteahhitler, tüm dünyayı etkisi altına alan Covid-19 salgınının etkilerinin azaldığı 2021'de yurtdışında 29,3 milyar ABD Doları tutarında proje üstlendi. 

Türk müteahhitler yurtdışında 10 binden fazla proje üstlendi!

Türk müteahhitler koronavirüs salgınına rağmen yurtdışında projeleri üstlenmeye devam ediyor. Sektör ilk çeyrekte 3,1 milyar dolarlık 52 projeyi hayata geçirdi. 

Türk markaları yurtdışında mağaza açılışlarını hızlandırdı!

Koronavirüs salgını sonrasında kiraların gerilemesiyle beraber Türk markaları yurtdışında mağaza yatırımlarını hızlandırdı. 

Türk markalar gıdada Arap ülkelerinde, tekstilde ise Avrupa ve ABD'de şubeleşiyor!

Ulusal Franchising Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Nezif Emek yaptığı açıklamada, Türk markaların gıdada Arap ülkelerinde, tekstilde ise Avrupa ve ABD'de şubeleştiğini söyledi.

Türk hastanelerinin maliyeti mecliste!

Yurtdışında bulunan Türk hastanelerinin maliyeti ve pandemi sürecinde bu hastanelere gönderilen tıbbi malzemeler meclis gündemine taşındı. İYİ Parti'li Öztürk, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

Türk markalarından yurt dışı atağı!

Kovid-19 salgını sebebiyle yurt içindeki satış gelirleri düşen Türk markaları, döviz kurunda yaşanan artış ve özellikle Avrupa’da ucuzlayan kiralar gerekçesiyle yurtdışına odaklandı. 

türk markaları yurtdışı Haberi

türk markaları yurtdışı



Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Hüseyin Doğan, Türk markaların her geçen gün dünyada daha geniş bir coğrafyaya yayıldığını dile getirerek, “Markalarımızın yurt dışındaki tecrübelerimizden faydalanıp, stratejik hatalardan uzak duracağız. Böylece bu gün 4 bin olan yurt dışındaki mağaza sayımızı 2023’te 20 bine çıkaracağız” dedi. 


BMD’nin, markaların uluslararası alandaki rekabet gücünü artırıp, işbirliklerini geliştirmesi amacıyla düzenlediği Yurtdışı Açılımı Toplantıları’nın ilki önceki gün İstanbul’da yapıldı. Toplantıya katılan marka patronları ve profesyonel yöneticiler, her biri hayat dersi niteliğindeki şu ilginç tecrübelerini paylaştılar. 

Sami Karyo - Penti Yönetim Kurulu Başkanı: Çorap sektöründe en yaygın renk ‘ten’ rengidir. Ten rengine İngilizce ‘skin color - deri rengi’ yazarız. Amerika’daki mağazaya gönderdiğimiz çorapların ambalajına da bu ifadeye yer verdik. Ancak mağazaya gelen Afrikalı ABD vatandaşı ‘benim ten rengim...