UNIQ gelişim akademisi Haberi
Çağrı Merkezlerine eğitim ve danışmanlık hizmeti veren sektörünün lider firması UNIQ Eğitim ve Danışmanlık, geliştirdiği eğitim akademilerine bir yenisini daha ekledi. UNIQ’in çağrı merkezlerine özel olarak oluşturduğu İkna Gelişim Akademisi (İGA), müşteriyi geri kazanma ve müşteri bağlılığını artırma konusunda fark yaratıyor.
Sektördeki gelişmeleri yakından takip ederek, kurumların ihtiyaç ve beklentilerine göre farklı ve yaratıcı Akademi programları hazırlayan UNIQ, yeni geliştirdiği “İkna Gelişim Akademisi (İGA)” ile katılımcıların ikna yetkinliklerini geliştirerek, müşteri bağlılığının artmasını sağlıyor.
UNIQ eğitimlerinin temeli diğer Akademiler gibi İkna Gelişim Akademisi de birkaç aşama ve takip programından oluşuyor. 14 kişilik gruplara uygulanan İGA, Telefonda İkna Teknikleri Eğitimi, Atölye Çalışmaları ve Bireysel Takip / Geri Bildirimler olmak üzere 3 aşamada gelişiyor. "İkna Gelişim Akademisi”nin amacı çağrı merkezi çalışanlarının, müşterilerin temel beklenti,...