23 / 12 / 2024

UNIQ’ten eğitim programı: İkna Gelişim Akademisi!

UNIQ’ten eğitim programı: İkna Gelişim Akademisi!

Çağrı Merkezlerine eğitim ve danışmanlık hizmeti veren sektörünün lider firması UNIQ Eğitim ve Danışmanlık, geliştirdiği eğitim akademilerine bir yenisini daha ekledi. UNIQ’ten eğitim programı: İkna Gelişim Akademisi...



Çağrı Merkezlerine eğitim ve danışmanlık hizmeti veren sektörünün lider firması UNIQ Eğitim ve Danışmanlık, geliştirdiği eğitim akademilerine bir yenisini daha ekledi. UNIQ’in çağrı merkezlerine özel olarak oluşturduğu İkna Gelişim Akademisi (İGA), müşteriyi geri kazanma ve müşteri bağlılığını artırma konusunda fark yaratıyor.


Sektördeki gelişmeleri yakından takip ederek, kurumların ihtiyaç ve beklentilerine göre farklı ve yaratıcı Akademi programları hazırlayan UNIQ, yeni geliştirdiği “İkna Gelişim Akademisi (İGA)” ile katılımcıların ikna yetkinliklerini geliştirerek, müşteri bağlılığının artmasını sağlıyor.

UNIQ eğitimlerinin temeli diğer Akademiler gibi İkna Gelişim Akademisi de birkaç aşama ve takip programından oluşuyor. 14 kişilik gruplara uygulanan İGA, Telefonda İkna Teknikleri Eğitimi, Atölye Çalışmaları ve Bireysel Takip / Geri Bildirimler olmak üzere 3 aşamada gelişiyor. "İkna Gelişim Akademisi”nin amacı çağrı merkezi çalışanlarının, müşterilerin temel beklenti, ihtiyaç ve şikayetlerini analiz edebilme, en uygun ikna yaklaşımını sergileyebilme, itirazları ele alabilme ve bu itirazlara alternatif çözümler üretebilme becerilerini geliştiriyor. Özellikle kurumlar için kritik öneme sahip, müşteri geri kazanım ve ikna gibi ekiplere özel içerikler tasarlandı.


İGA ile Müşteri Memnuniyeti ve Bağlılığı Artıyor


Eğitimler sonrası yapılan ölçümleme ve raporlama ile İGA programı alan kurumlardaki müşteri temsilcilerinin; ikna konusunda farklı yaklaşımları öğrenerek müşterilerin karar alma süreçlerini kontrollü bir biçimde etkileyip, bu sürece uygun iletişim becerilerini ve ikna becerilerini geliştirdikleri görülüyor.


Müşteri Bağlılığı İçin Fark Yaratmak Çok Önemli


Müşterilerin beklenti ve isteklerini doğru bir şekilde anlama, müşteriyi dinleyerek itiraz ettikleri ya da kurumdan ayrılmak istedikleri konuları tespit etme ve bu itirazlara alternatif çözümler sunarak müşteri memnuniyeti ve bağlılığı yaratmanın önemine vurgu yapan UNIQ Eğitim ve Danışmanlık Genel Müdür Yardımcısı Ayşegül Açıkgöz, hayata geçirdikleri “İkna Gelişim Akademisi” ile kurumların sahip oldukları müşteri potansiyelini elde tutarak müşteri memnuniyetinde fark yaratacaklarını söylüyor.


 



Geri Dön