05 / 05 / 2024

Yasin Işık projeleri

Yasin Işık projeleri

ATO Meclis Üyesi Yasin Işık, müteahhitlik sektörünün arsa, kentsel dönüşüm ve mania sorunu nedeniyle sıkıntı yaşadığını, kentin bazı yerlerinde de imar planı değişikliğine ihtiyaç duyulduğunu söyledi

İnsanlık için mimarlık projeleri önem kazanıyor!

Mimarlığı sosyal sorumluluk çerçevesinde değerlendiren ve mimarlığın geleceğine odaklanan “insanlık için mimarlık” projeleri hayata geçiyor. 

Ahmet Arslan: Büyük projeleri yap-işlet-devret modeliyle yapıyoruz!

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Büyük projeleri yap-işlet-devret modeliyle yaptıklarını söyledi.

Yasin Işık Gayrimenkul tecrübesini İstanbul'a taşıyor!

25 yıldır inşaat sektöründe faaliyet gösteren Yasin Işık Gayrimenkul, özellikle son 10 yılda Adana'da önemli projelere imza attı.

1984 yılında ''2. Boğaziçi Köprüsü'nün adını Turgut Özal koymuş!

Asya ve Avrupa'yı Boğaziçi Köprüsü'nden sonra ikinci kez bağlayacak olan, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nün adını, 1984 yılında Turgut Özal koymuş. Özal, inşa edilecek köprünün adını ''Sultan Fatih'' koymuş.

Boğaziçi Köprüsü'ndeki gişeler bu yıl kaldırılacak!

FSM’den sonra İstanbul’da trafik sorununu çözmek için Mahmutbey, Boğaziçi Köprüsü ve Çamlıca’da da gişeler bu yıl kalkacak, serbest geçiş ücret toplama sistemine geçilecek..

1984 yılında Cindoruk, Boğaziçi Köprüsü'ne talip olmuş!

1984 yılında Doğru Yol Partisi İstanbul Belediye Başkan Adayı Hüsamettin Cindoruk, Boğaziçi Köprüsü'ne 10 milyar lirayla talip olmuş. 1984 yılı şartlarında 7 milyara mal olan köprüyü 10 milyar liraya alacağım demiş.

1984 yılında Cindoruk, Boğaziçi Köprüsü'nü satın alacakmış!

1984 yılında Doğru Yol Partisi İstanbul Belediye Başkanı Adayı Hüsamettin Cindoruk, satışa çıkarılan Boğaziçi Köprüsü'ne talibim demiş. Cindoruk, başkan olduğunda Köprü'yü 10 milyar liraya satın alacakmış.

1983 yılında İkinci Boğaziçi Köprüsü'nün ilk ihalesi yapılmış!

1983 yılında 2. Boğaziçi Köprüsü'nün ilk ihalesi yapılmış. 100 milyar liraya mal olacak köprünün ilk ihalesini Freeman Fox and Patners adında İngiliz firması kazanmış. Firma, 1 milyar 416 milyon lirayla en iyi teklifi vermiş.

1983 yılında Boğaziçi Köprüsü'nün günlük geliri 15 milyon liraymış!

1983 yılında İstanbul trafiğinin büyük yükünü çeken Boğaziçi Köprüsü'nün günlük geliri 15 milyon liraymış. Aynı yıl 11. hizmet yılına girecek köprüden, toplam 256 milyon araç geçmiş.

1982 yılında metro, tüp geçit ve 2. Boğaziçi Köprüsü için 230 milyar gerekliymiş!

1983 yılında İstanbul Metrosu, tüp geçit ve 2. Boğaziçi Köprüsü'nün inşası için 230 milyar liralık yatırım gerekiyormuş. İstanbul'dan alınan 85 milyar liralık gelir vergisinin 3 katı harcamayla bu üç proje yapılabilirmiş.

1982 yılında 2. Boğaziçi Köprüsü Baltalimanı ile Kanlıca arasında yapılacakmış!

1982 yılında 2. Boğaziçi Köprüsü, 5. Beş Yıllık Kalkınma Planı kapsamına alınmış. Köprünün Baltalimanı ile Kanlıca arasında kurulması öngörülmüş. Köprü 8 milyara, 42 kilometre uzunluğundaki çevre yolu ise 30 milyara mal olacakmış.

Boğaziçi Köprüsü satışa çıkarıldı!

1982 yılında Boğaziçi Köprüsü yurt dışındaki işçilere döviz karşılığı satılacakmış. Peki kaç liraya? İşte Emlakkulisi.com tarih araştırmacısı Abdullah Kutalmış Mızrak'ın ortaya çıkardığı o haber...

İzmit Körfez Geçiş Köprüsü son durum!

Gebze-İzmir Otoyol Projesi’nin en önemli bölümü olarak kabul edilen ve İzmir'i İstanbul'a bağlayacak olan İzmit Körfez Geçiş Köprüsü'nde inşaat çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor.

Yasin Işık projeleri Haberi

Yasin Işık projeleri

ATO Meclisi'ne temsilcisi olduğu müteahhitlik sektörünün durumuna yönelik rapor sunan Yasin Işık, Adana'nın imar durumu, kentsel dönüşüm ve müteahhitlik sektörünün yaşadığı sorunların çözümü konusunda, beklentilerini dile getirdi. Sektördeki en büyük sorunun arsa sıkıntısı olduğunu dile getiren Işık, bu sıkıntının uygulama iptalleri, mahkeme kararları ve yanlış imar planlarından kaynaklandığını söyledi. İşık. "Örneğin Alparslan Tiirkeş Bulvarı'nm bir kısmı ve Karataş Yolu kenarları ticaret imarlı arsalara, otel, ofis, iş yeri. iş merkezi yapılması mümkün değildir. Buraların Merkezi İş Alanı (MİA) veya ticaret+konııt şeklinde imarlarının değiştirilmesi gerekir" dedi. 


SORUNLU YERLER ÇÖZÜLMELİ 


Büyükşehir Belediyesi'nin "İmara yeni yerler açılmasın, kentsel dönüşüme ağırlık verilsin" şeklindeki yaklaşımını desteklediklerini belirten Işık, buna karşılık daha önceden imar uygulaması yapılmış özellikle Milli Emlak'la sorunlu yerlerin çözülmesi gerektiğini vurguladı. Işık, "Kabasakal-Ozal Bulvarı'nın göl...