zorlu alış veriş merkezi Haberi
DARTY, 2013 yılındaki dördüncü mağazasını 10 Ekim’de İstanbul Zorlu Alışveriş Merkezi’nde açıyor. 1900 m2 satış alanına sahip mağazasına, lüks mağazacılığın en popüler uygulamalarından olan “shop in shop” (mağaza içinde mağaza) konseptini taşıyan DARTY’nin hedefi; elektronik ve teknoloji alışverişine lüks tüketicisinin alışkın olduğu bir anlayışı getirerek deneyimi en üst seviyeye taşımak.
Türkiye’ye ilk girdiği yıllarda Bosch markasının DARTY mağazaları içinde sahip olduğu özel sunum alanı ile hayata geçirdiği shop-in-shop konseptine, Zorlu mağazası ile birlikte Samsung, LG, Sony, Philips, Panasonic, Lenovo ve Silverline gibi markaların özel sunum alanlarını da ekleyen DARTY, müşterilerinin marka deneyimini arttırmayı planlıyor.
DARTY mağazası içinde 500 m2’lik bir alana sahip olan Samsung markası, bu mağazaya özel olarak kurguladığı alanda farklı ve eğlenceli bir marka deneyimi sunmaya hazırlanıyor. Ses ve...