05 / 05 / 2024

Zorlu avm yüzde 20 büyüdü

Zorlu avm yüzde 20 büyüdü

Bu yıl yüzde 37 büyüme ile 750 milyon TL ciroya ulaşacak olan Beymen ’de 10 bin metrekarelik Zorlu Center mağazasının payı yüzde 20 ’ye ulaştı.

AVM metrekare verimlilik endeksinde yüzde 114,6 artış! 

AVM metrekare verimlilik endeksinde, Şubat 2024'te, bir önceki yılın aynı ayına kıyasla ve enflasyondan arındırılmamış olarak incelendiğinde yüzde 114,6 oranında artış kaydedildi. 

AVM metrekare verimlilik endeksi yüzde 82,9 arttı! 

Ocak 2024 Döneminde AVM Metrekare Verimlilik Endeksi, bir önceki yılın aynı ayına göre nominal olarak yüzde 82,9 arttı.

AVM’lerde yabancı yatırımcıların oranı yüzde 20'lere geriledi! Dövizle kira ödemeleri geri mi geliyor?

Yabancılar Türkiye'den çıkmaya başladı. Bu durum AVM'lere de yansımaya başladı. AVM'lerde yabancı yatırımcıların oranı yüzde 30'lardan yüzde 20'lere kadar geriledi. 

AVM metrekare verimlilik endeksi yüzde 87,6 arttı! Kiralanabilir metrekareye düşen ciro 10 bin 856 TL oldu!

Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ile Akademetre Research tarafından ortaklaşa oluşturulan AVM Endeksi’nin Aralık ayı sonuçları açıklandı. Verilere göre Aralık 2023'te AVM metrekare verimlilik endeksi yüzde 87,6 artarak 2848 puana yükseldi. 

AVM metrekare verimlilik endeksinde yüzde 92,1'lik artış!

Kasım 2023 döneminde AVM metrekare verimlilik endeksi, bir önceki senenin aynı ayına göre nominal olarak yüzde 92,1, bir önceki aya göre ise yüzde 13,3 artış gösterdi.

AVM metrekare verimlilik endeksinde yüzde 77,4 artış! Kiralanabilir metrekareye düşen ciro 8.771 TL oldu!

Ekim 2023'te AVM metrekare verimlilik endeksi, bir önceki senenin aynı ayına göre nominal olarak yüzde 77,4 arttı. Kiralanabilir metrekare alanı başına düşen ciro da ülke genelinde 8 bin 771 TL oldı. İşte açıklanan Ekim verileri...

AVM Metrekare Verimlilik Endeksi'nde yüzde 84,3'lük artış!

Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ile Akademetre Research tarafından ortaklaşa olarak oluşturulan AVM Endeksi’nin Eylül ayı sonuçlarına göre, AVM Metrekare Verimlilik Endeksi, bir önceki senenin aynı ayına göre nominal olarak yüzde 84,3 artış gösterdi.

Metafor AVM'de peşin ödemelerde yüzde 40 indirim!

Metafor projesinde satışlar devam ediyor. Ofis, AVM ve rezidansın yer aldığı projede AVM'de peşin ödemelerde yüzde 40 indirim fırsatı sağlanıyor. İşte detaylar...

AVM metrekare verimlilik endeksi Temmuz'da yüzde 93,4 arttı! 

Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ile Akademetre Research tarafından ortaklaşa oluşturulan AVM Endeksi’nin Temmuz sonuçlarına göre, metrekare verimlilik endeksi Temmuz'da yüzde 93,4 artış gösterdi. İşte detaylar...

AVM Metrekare Verimlilik Endeksi Haziran'da yüzde 114,6 arttı! 

Haziran 2023 dönemine ilişkin AVM Metrekare Verimlilik Endeksi açıklandı. Açıklanan rakamlara göre, AVM Metrekare Verimlilik Endeksi'nde bir önceki senenin aynı ayına göre nominal olarak yüzde 114,6 artış yaşandı. İşte ayrıntılar...

AVM Metrekare Verimlilik Endeksi Mayıs'ta yüzde 100,1 arttı!

Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ile Akademetre Research tarafından ortaklaşa oluşturulan AVM Endeksi’nin Mayıs ayı sonuçlarına göre, AVM Metrekare Verimlilik Endeksi, Mayıs ayında bir önceki yılın aynı ayına göre nominal olarak yüzde 100,1 arttı

2024'e kadar AVM sayısının yüzde 10 artması bekleniyor!

JLL Türkiye, 2021 üçüncü çeyreğine ilişkin Türkiye’nin Makroekonomik ve Gayrimenkul Piyasası Verileri Raporu'na göre; 2024 senesine kadar AVM sayısında yüzde 10 artış yaşanması bekleniyor. 

AVM Perakende Ciro Endeksi Temmuz ayında yüzde 80,5 arttı!

Resmi olarak açıklanan verilere göre, AVM Perakende Ciro Endeksi, Temmuz ayında, geçen senenin aynı ayına göre yüzde 80,5 arttı!

Zorlu avm yüzde 20 büyüdü Haberi

Zorlu avm yüzde 20 büyüdü

Geçtiğimiz yılı 553 milyon TL ciro ile kapatan Beymen, 2014’te yüzde 37 büyüdü. Genel Müdür Elif Çapçı, bu yılı 750 milyon TL ciro ile kapatacaklarını belirterek satışların yüzde 20’sinin Zorlu Center’daki mağazadan sağlandığını söyledi. Çapçı, “Daha önce varolan mağazalara odaklanmıştık. Geçtiğimiz yıl yeni mağazalar açtık. Ürün yelpazesini genişlettik. Mağazalarımızda hazır giyimin yanı sıra bisikletten hediyelik eşyaya, kitaptan oyuncağa kadar ürün gamına kadar farklı kategorilerde ürünler var. 2009’dan bu yana da ulaşılabilir lüks denen alanda da marka seçkimizi çok ağırlandırarak büyüdük. Artan büyüme rakamları da bu gelişmelerin etkisi ile gerçekleşti” dedi. Beymen markalı ürünlerde önemli açılımlar yaptıklarını anlatan Elif Çapçı, iki yıldır ayakkabı ve çantada toplam cironun yüzde 23’ünün kendi markalarından kaynaklandığını söyledi. İstanbul’un alışveriş konusunda yabancılar için tercih haline...