Netflix'in yeni CEO'ları doğruladı! Şifre paylaşımı sona erecek
Netflix'in iki yeni CEO'su (CEO) Ted Sarandos ve Greg Peters, şimdi Bloomberg ile yaptıkları bir röportajda , şifre paylaşımının sona ermesinin ne anlama geleceği hakkında daha fazla ayrıntı verdiler.
Peters'a göre şirket, şifre paylaşımını kontrol etse bile tüketici deneyiminden ödün vermeyecek ve bu "kademeli bir yaklaşım" olacak. Ancak Netflix için ödeme yapmayan insanların büyük çoğunluğu Netflix için ödeme yapmak zorunda kalacak. Oldukça sağlam bir konuma geliyor.”
Ayrıca bunun "evrensel olarak popüler bir etkinlik" olmayacağını ve akış hizmetinin muhtemelen bazı "mutsuz müşterilerle" karşılaşacağını da kabul etti. CEO'lar, özellikle Hindistan gibi ülkelere odaklanarak şirketin abone tabanını 15 ila 20 milyon artırmayı planladıklarını da vurguladı. Ve evet, kuşkusuz, parola paylaşımı, artan rekabet ışığında Netflix için bir zorluk haline gelen abone artışının önünde duruyor.Reklamcılık, Netflix için başka bir odak alanıdır ve şirket , geçen yıl Avustralya, Brezilya, İngiltere, Kanada, Fransa, Almanya, İtalya, Japonya,
Güney Kore ve Meksika'da kullanıma sunulan, aylık 6,99 ABD dolarından başlayan reklam tabanlı bir planı kullanıma sunmuştur. , İspanya ve Amerika Birleşik Devletleri.