07 / 05 / 2024

Renault satış sonrası pazardaki dijital dönüşümü için Fixter'ı aldı

Renault satış sonrası pazardaki dijital dönüşümü için Fixter'ı aldı

Fransız otomobil devi Renault, tüm markalarda araç bakımı için perakende ve profesyonel müşterileri yerel garajlara bağlayan dijital bir platform olarak yeni kurulan Fixter'ı satın aldı.



SATIŞ SONRASI ZİNCİR MODERNİZE EDİLİYOR

Açıklamada görüşlerine yer verilen Renault Group Global Satış Sonrası Kıdemli Başkan Yardımcısı Hakan Doğu, söz konusu yatırımı, Renault Group'un müşterilerine onarım ve bakım için en iyi kalite/hız/fiyat oranını sunma taahhüdünün bir parçası olduğunu belirterek, şunları kaydetti:

"Bağımsız satış sonrası faaliyetlerimizi geliştirmek, Renault Group'un yenileme pazarındaki stratejik bir ekseni konumunda. Müşterilerimizin beklentilerini daha iyi karşılamak için çok markalı IAM teklifimizi geliştirmeye devam ediyor ve satış sonrası değer zincirimizi baştan sona modernize ediyoruz. Fixter girişimini satın alarak, ağımızın uzmanlığını ve gücünü Fixter'ın çevikliği ve otomotiv bakımının tüm dijital yönlerine ilişkin bilgisiyle birleştirebileceğiz. Bu sayede en yüksek kalitede hizmetler sunabilecek ve faaliyetlerimizin dijitalleşmesini hızlandırabileceğiz."

Renault satış sonrası pazardaki dijital dönüşümü için Fixter ı aldı

Fixter Üst Yöneticisi (CEO) ve Kurucu Ortağı Limvirak Chea ise "Hem vizyonumuzu hem de gelecek için araç bakımını yeniden icat etme tutkumuzu paylaşan bir endüstri ortağını basit, şeffaf ve sorunsuz biçimde bulduğumuz için çok mutluyuz. Renault gibi büyük bir grubun uzmanlığı ve kaynakları, Fixter'ın çevikliği ve start-up zihniyeti ile birleştiğinde, bu devrimde daha ileriye daha hızlı biçimde gitmemiz mümkün olacak." ifadelerini kullandı.


Geri Dön