Tapu Müdürlüğünden randevu nasıl alınır? İşte tapudan randevu alma yöntemleri!
Tapu Müdürlüğünden randevu nasıl alınır sorusunun yanıtı ve tapudan randevu alma yöntemleri haberimizde yer alıyor. İşte tapu randevusu ile ilgili tüm detaylar...
Posta'da yer alan habere göre, Tapu ve kadastro müdürlüklerinin internet sitesi veya alo 181 çağrı merkezinden randevu alabilirsiniz.
Konu ile ilgili olarak verilen detaylara göre, Tapu ve kadastro müdürlüklerinin internet adresi üzerinden işlem gerçekleştireceğiniz müdürlük için randevu alabilirsiniz. Ayrıca bunun dışında telefon üzerinden 181 hattını tuşlayarak randevu almak da mümkün.
TAPU RANDEVUSU NASIL ALINIR 2022?
Tapu üzerinden yapılacak olan gayrimenkul alım ve satım işlemleri için Tapu ve Kadastro Müdürlüklerinde işlem yapmak gerekiyor. Konu ile ilgili olarak verilen detaylara göre, Tapu Müdürlüklerinde randevusuz işlem yapılamıyor, bunun için de ilk önce tapu randevusu alınması gerekir.
Randevunun mutlaka hak sahibiyle alınması gerekli. İnternet ya da telefon hattı üzerinden kolaylıkla tapu randevusu alabilirsiniz. Telefonla tapu müdürlüğünden randevu almak isteyenlerin 181 hattın aramaları yeterli oluyor.
Ayrıca yine verilen detaylara göre, çağrı merkezinin yoğunluğuna bağlı olarak randevu alma sürenizde farklılıklar görülebilir. Eğer böyle bir durum ile karşılaşmak istemezseniz internet üzerinden de tapu randevusu alabilirsiniz. İnternet üzerinden tapu randevusu almak için TC Çevre Ve Şehircilik Bakanlığı Tapu ve Kadastro Müdürlüğünün internet adresine girmeniz gerekli.
Milyonlarca tapu sahibini ilgilendiriyor! Ödemeler resmen başladı!