23 / 12 / 2024

Zeytinburnu Belediyesi 42 zabıta memuru alacak! 

Zeytinburnu Belediyesi 42 zabıta memuru alacak! 

Zeytinburnu Belediye Başkanlığı 42 zabıta memuru alacağını duyurdu. Peki Zeytinburnu Belediyesinin zabıta alımına başvurmak için hangi şartları taşımak gerekiyor? İşte ayrıntılar...



Başvuruda hangi evraklar gerekiyor? 

Başvuru Sırasında;
1. Başvuru Formu, (Kurumumuzdan ya da Belediyemizin internet sayfasından www.zeytinburnu.istanbul adresi üzerinden temin edilecektir.)
2. Nüfus cüzdanı veya kimlik kartının aslı veya kurumumuzca onaylanmak üzere fotokopisi,
3. Diploma veya Mezuniyet Belgesinin aslı veya noter onaylı örneği ya da e-Devlet üzerinden alınmış barkotlu mezuniyet belgesi (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri belediyemizce tasdik edilebilir)
4. KPSS sonuç belgesinin ÖSYM web sitesinden alınan doğrulama kodlu çıktısı.
5. Yabancı okul mezunları için Denklik Belgesinin aslı veya noter onaylı örneği (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri belediyemizce tasdik edilebilir)
6. Görevini devamlı olarak yapmaya engel durumu olmadığına dair beyanı,
7. 2 adet vesikalık fotoğraf (1 adedi başvuru formuna yapıştırılacaktır),
8. Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmadığına dair beyanı,
9. Sürücü belgesinin aslı veya noter onaylı örneği (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri belediyemizce tasdik edilebilir)

Zeytinburnu Belediyesi 42 zabıta memuru alacak! 

Başvurular 8 Nisan günü mesai bitimine kadar Beştelsiz Mahallesi Belediye Caddesi No:5 Zeytinburnu/İstanbul adresinde Zeytinburnu Belediye Başkanlığı Yazı İşleri Müdürlüğüne yapılacak. 

Başvuruları kabul edilip sınava çağırılan adaylar 25 nisan ve 28 Nisan tarihleri arasında sözlü ve uygulamalı sınavlara girecek. 

İlan metninin tamamı için tıklayın


Geri Dön