28 / 04 / 2024

  Dijital Gayrimenkul Danışmanı

  Dijital Gayrimenkul Danışmanı

ERA Gayrimenkul Türkiye, İzmirli Broker ve Gayrimenkul Danışmanlarına "Dijital Gayrimenkul Danışmanlığı" eğitimi verdi. İzmir eğitime büyük ilgi gösterdi...

Gayrimenkul sektörüne dijital reklam etkisi: Rekabette avantaj sağlıyor!

Gayrimenkul Hizmet Ortaklığı (GHO)Kurumsal İletişim Direktörü Caner Öner, emlak sektöründe doğru sosyal medya kullanımının rekabette önemli avantaj sağladığını söyledi.

Marune Gayrimenkul Ve Dijital Reklam Sanayi Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Marune Gayrimenkul Ve Dijital Reklam Sanayi Ticaret Limited Şirketi Fatih'te 1 milyon TL sermaye bedeli ile Aramsal Kım tarafından kuruldu.

Emlak sektöründe devrim niteliğinde yeni model! Gayrimenkul alım-satım ve kiralama artık daha kolay olacak!

Versity, gayrimenkul sektörünün, dünya çapında  tahmini olarak 4 ila 6 milyon arasında profesyoneli olmasına rağmen dijital dönüşüm anlamında yeniliklere ayak uyduramaması karşısında sektörün modernleşip dijitalleşmesi için özel bir iş modeli geliştirdi.

Dijital gayrimenkul pazarlamanın yeni ortakları! Hepsiemlak ile Zingat el sıkıştı!

Dünyanın önde gelen dijital emlak gruplarından biri olan Property Finder, Türkiye’nin lider dijital platformu Hepsiemlak’a ortak oluyor. Bu ortaklık anlaşması çerçevesinde, Türkiye’nin en yenilikçi emlak sitesi Zingat, Hepsiemlak ile birleşiyor.

Arsago’dan doğada yaşam ve yatırım için yepyeni bir başlangıç!

Türkiye’nin dijital gayrimenkul uzmanı Arsago, doğada yeni nesil yaşam ve yatırım alanları oluşturmaya devam ediyor. Arsago, şehir hayatından uzaklaşarak doğada yeni bir başlangıç yapmak isteyen yatırımcılara hizmetlerine devam ediyor.

Gayrimenkulde dijital ikiz dönemi!

Bu yılın 3. çeyrek Türkiye Gayrimenkul Sektörü raporu belli oldu. Rapor içinde Dijital İkiz'e ilişkin bilgiler yer aldı. Peki, Dijital İkiz nedir? Gayrimenkulde dijital ikiz ne işe yarar? İşte detaylar...

Gayrimenkul sektörünü uluslararası arenada neler bekliyor? Dijital dönüşüm başlıyor mu? 

Türkiye gayrimenkul sektörünün tüm bileşenleri sürdürülebilir, sağlıklı ve mutlu bir gelecek ve ortak yarar adına 6. defa RE360 Gayrimenkul Buluşması’nda toplandı. Peki gayrimenkul sektörünü uluslararası arenada neler bekliyor? Dijital dönüşüm başlıyor mu? İşte ayrıntılar...

Esas Gayrimenkul'e MarCom Awards Platin ödülü!

Esas Gayrimenkul, “shopla” uygulamasıyla 1994'ten beri düzenlenen ve pazarlama iletişimi alanının en önemli ödülleri arasında yer alan MarCom Awards’ta “Dijital Medya/Mobil App” kategorisinde Platin ödül aldı.

Altın Emlak'ın dijital dönüşümü DDTECH'e emanet!

Gayrimenkul sektörünün en önemli oyuncuları arasında yer alan Altın Emlak, Türkiye’nin “İlk Dijital Dönüşüm Ajansı” DDTECH ile iş birliği yaptı.

Proptech uygulamalarında dijital imza dönemi başladı!

Emlak Uzmanı Mustafa Hakan Özelmacıklı yaptığı açıklamada, "Gayrimenkul sektörü Proptech uygulamalarında yenilikçi ürünlerin kullanımı gün geçtikçe artıyor. Şirketimiz, Dijital İmza Platformu’nu tüm temsilcilerine açıyor." dedi.

GYODER Dijital Pazarlama Farkındalık Semineri yarın!

GYODER Akademi tarafından gerçekleştirilecek olan Dijital Pazarlama Farkındalık Semineri yarın saat 14:00 ile 16:00 saatleri arasında yapılacak. Seminerde, değişen trendler, dijital platformlar ve gayrimenkul sektörü ele alınacak. 

Gayrimenkul sektöründe online platform daha etkin kullanılıyor!

Zingatcom Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü Mehmet Erkek, gayrimenkul sektöründe dijital mecranın daha aktif rol oynamaya başladığını dile getirdi. 

GABORAS, gayrimenkul ticareti için ilk kapsamlı dijital platformu kurdu!

GABORAS, gayrimenkul alım satım, kiralama ve kiraya verme piyasasını ilk defa dijital ortamda ‘360 derece’ hizmet sunacak yenilikçi ve gelişmiş bir ticaret platformu ile tanıştırmak için çalışıyor.

  Dijital Gayrimenkul Danışmanı Haberi

  Dijital Gayrimenkul Danışmanı

ERA Gayrimenkul Türkiye, 26 Temmuz Perşembe günü eğitimci, yazar ve pazarlama danışmanı, Kürşat Tuncel önderliğinde ‘’Dijital Gayrimenkul Danışmanı’’ eğitimini gerçekleştirdi. 

ERA Gayrimenkul Türkiye Franchise Kanal Direktörü Kadir Tümen, çağın gereği olarak gayrimenkul sektörü her geçen gün hızla dijital ortama taşındığını söyledi. Tümen, "“Geçtiğimiz yıldan bugüne dijital reklamcılık % 18 büyürken gazete reklamları % 19, TV reklamları % 10 azalma gösterdi. Dijital çağın satın alma alışkanlıklarını değiştirdiği günümüzde insanların mal veya hizmet satın alma metotları tamamen değiştirmiş durumda. Gayrimenkul müşterisi eskisine oranla çok daha bilgi sahibi ve farklı pek çok kanal ile etkileşim halinde. Ev satın alacak olan kişilerin yüzde 52’si ilk araştırmasını sanal ortamdan yapıyor, Google’dan yararlanarak gayrimenkul satın alma veya kiralama işlemleri yapanların ise her yıl yüzde 22...