22 / 11 / 2024
fuzul

avm 2022de ne olacak

avm 2022de ne olacak

Dövizde meydana gelen kur artışı nedeniyle sektörden umudu kesen AVM ve perakende sektörü gelecek sene turist için çalışacak. 

AVM’ler konut projesine mi dönüşecek? Konut yok, AVM çok!

Türkiye’deki konut sorunu acil çözüm beklerken, Emlak ve Yatırım Danışmanı Mert Başaran X sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda konuya farklı bir bakış açısıyla yaklaştı getirdi. İşte ülkenin AVM çöplüğüne döndüğünü söyleyen Başaran’ın önerisi ve vatandaşın yorumları..

9 AVM için konkordato talebi verilmişti! AYD Başkanı açıkladı! AVM’leri bu noktaya getiren ne oldu? 

İçine düştükleri finansal krizi aşamayan 9 AVM için konkordato ilan edilmişti. Peki AVM’leri bu noktaya getiren ne oldu? 

Mega Şaşmaz Oto Sanayi AVM Projesi nerede, dükkan fiyatları ne kadar?

Ankara'da TRinvest tarafından inşa edilen Mega Şaşmaz Oto Sanayi AVM Projesi'nde satışlar devam ediyor. Peki, Mega Şaşmaz Oto Sanayi AVM Projesi nerede, dükkan fiyatları ne kadar? İşte detaylar...

Akbatı AVM'nin değeri katlandı! Dev AVM'nin 2023 yarıyıl değeri ne kadar? 

15 Eylül 2011 tarihinde kapılarını açan Akbatı AVM'nin, 2023 yarıyıl değeri açıklandı. Peki Akbatı AVM'nin değeri ne kadar oldu? 

Torium AVM'nin 2022 değeri ne kadar? O rakam açıklandı! 

Torunlar GYO tarafından, Torium Alışveriş Merkezi’nin 2022 yılı değeri açıklandı. Peki Torium AVM'nin 2022 değeri ne kadar? İşte o rakam...

Akasya AVM'nin değeri belli oldu! 2022 değeri ne kadar? 

Üsküdar Acıbadem'de yer alan Akasya AVM'nin değeri resmen belli oldu. Peki Akasya AVM'nin değeri ne kadar oldu? İşte 2022 rakamı...

Ziraat GYO'nun Next Level AVM'deki gayrimenkullerinin değeri ne kadar? 

Ziraat GYO'nun Next Level AVM'de yer alan 14 adet bağımsız bölümünün değeri belli oldu. Peki Ziraat GYO'nun Next Level AVM'deki gayrimenkullerinin değeri ne kadar? İşte ayrıntılar...

Bulvar 216 AVM'nin değeri ne kadar oldu? Özak GYO açıkladı!

Özak GYO İstanbul ili, Ataşehir ilçesinde yer alan Bulvar 216 AVM'nin 30 Eylül 2022 tarihli değerleme raporunu yayımladı. Peki Özak GYO Bulvar 216 AVM'nin değeri ne kadar oldu? İşte detaylar ve değerleme raporu...

Akasya AVM'nin değeri ne kadar? İşte o rakam!

Akiş Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı (GYO), Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) güncellenen 2022 Yarıyıl değerleme raporu hakkında açıklama yaptı. Peki Akasya AVM'nin değeri ne kadar? İşte Akasya AVM'nin piyasa değeri ve kira geliri...

Akbatı AVM'nin değeri ne kadar? İşte dev AVM'nin piyasa değeri!

Akiş GYO'nun Esenyurt'ta hayata geçirdiği Akbatı AVM'nin 65 bin 88 metrekare kiralanabilir alanı bulunuyor. Peki Akbatı AVM'nin değeri ne kadar? İşte Akbatı AVM'nin piyasa değeri ve kira geliri...

Mall of İstanbul AVM'nin 2021 piyasa değeri ne kadar?

Torunlar GYO projelerinden Mall of İstanbul'un 2021 değerleme raporu yayınlandı. Dev AVM'nin piyasa değeri dudak uçuklattı. Peki Mall of İstanbul AVM'nin piyasa değeri 2021'de ne kadar oldu? İşte ayrıntılar...

Korupark AVM'nin değeri ne kadar oldu?

Korupark AVM 2007'de açıldı. Peki Bursa Osmangazi'de konumlanan AVM'nin 2021 yılsonu değeri ne kadar oldu?

Pendorya AVM'nin piyasa değeri ne kadar? 

2009 yılında hizmete açılan Pendorya AVM'nin piyasa değeri dudak uçuklatıyor. Pendorya AVM'nin piyasa değeri ne kadar? İşte tüm detaylar...

avm 2022de ne olacak Haberi

avm 2022de ne olacak

Salgın sebebiyle 2020’yi kapanmalarla geçiren perakende sektörü 2021’den de istediğini elde edemedi. Sözcü'den Gamze Bal'ın haberine göre; bu yıl dışarıda ham madde, içeride kur kriziyle üretim planlaması yapmakta zorluk çeken sektör, 2022’ye de Türk lirasının tarihi değer kayıplarının yarattığı yıkımlarla giriyor.

Sektördeki son durum hakkında konuşan Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, “Kurdaki rekor artışlar sonrası üretim planlaması yapmakta zorlanıyoruz. Herkes üretim adedini düşürme eğiliminde. Çünkü yeni üretilecek ürünlerde maliyet çok yüksek olacak” dedi.

“Perakendeci geçmiş sezondan  kalan mallardan, stoklardan satış yapacaktır” diyen Öncel, “Vatandaşın tüketimi de daha çok gıda ve elektroniğe kaydı. Talep elastikiyeti olan üründe tüketici hemen vazgeçer. Hazır giyim geri planda kalacak gibi gözüküyor. Kira, yeme içme, ısınma gibi zaruri ihtiyaçlar öne çıkacak” şeklinde konuştu.

‘2022’DE TURİST...