19 / 05 / 2024

boğaziçi köprüsü Ortaköy Viyadüğü taş kırma

boğaziçi köprüsü Ortaköy Viyadüğü taş kırma

Boğaziçi Köprüsü Ortaköy Viyadüğü’nde bir süredir tehlike oluşturan taşlar, Karayolları ekipleri tarafından kontrollü olarak kırıldı. Bir grup Karayolları görevlisi ise taşların düştüğü bölgede güvenlik çemberi oluşturdu.

Boğaziçi Köprüsü'nün adı 15 Temmuz Şehitler Köprüsü oldu!

Başbakan Yıldırım, " Vatandaşlarımızın şehit edildiği Boğaziçi Köprüsü'nün adının '15 Temmuz Şehitler Köprüsü' olarak değiştirilmesine karar verilmiştir." dedi.

Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nün özellikleri!

Fatih Sultan Mehmet Köprüsü, 1988'den bu yana İstanbul'un iki yakasını bir araya getiriyor. Temeli 29 Mayıs 1985'te atılan ve öngörülenden 192 gün önce tamamlanan köprü, Boğaziçi Köprüsü ile iki kıtanın birleştirilmesi sürecine önemli katkı sağladı

Körfez Geçiş Köprüsü Avrupa'nın 2. büyük köprüsü olacak!

Yalova Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Tahsin Becan, Konuşan Ekonomi programına katıldı. Becan konuşmasında "Körfez Geçiş Köprüsü Avrupa'nın 2. büyük köprüsü olacak." dedi. İşte Becan'ın konuşmasından bazı kesitler..

İzmit Körfez Geçiş Köprüsü'nün yüzde 50'si tamam!

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Feridun Bilgin’in 2016 yılının Mart ayında, yaklaşık 5 ay sonra açılacağı bilgisini verdiği GEBZE-Orhangazi-İzmir otoyol projesinin en önemli bölümü olan İzmit Körfez Geçiş Köprüsü inşaatı tüm hızıyla sürüyor.

İzmit Körfez Geçişi Köprüsü 252 metre yüksekliğe ulaştı!

Sanayi Bakanı Işık ve Sağlık Bakanı Müezzinoğlu, 252 metre yüksekliğe ulaşan İzmit Körfez Geçişi Köprüsü'nde incelemelerde bulundu. Türkiye'nin son 10 yılda geldiği durumu bir kez daha anladıklarını ifade etti.

İşte Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nün son hali!

Boğaz’ın Tarihi Yarımada üzerinden çekilen fotoğrafında, Boğaziçi Köprüsü, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü ve henüz tabliyeleri yerleştirilmekte olan Yavuz Sultan Selim Köprüsü bir gerdanlık gibi öne çıkıyor.

Schréder, Boğaziçi ve FSM köprülerini aydınlatacak!

Asya ve Avrupa’yı birleştiren Fatih Sultan Mehmet köprüsü ve Boğaziçi köprüsünün yol aydınlatmasını Schréder üstlendi. Türkiye’de LED armatürleri ile gerçekleşecek ilk otoyol aydınlatma projesiyle yüzde 52 oranında enerji verimliliği sağlanacak.

Boğaziçi Köprüsü'nün bakımı 2016'da yapılacak!

İSTANBUL ulaşımının ana hatlarından biri olan Boğaziçi Köprüsü’nün bu yaz bakım çalışması yapılacaktı. İtalya’dan sipariş eden derzlerin teslimi gecikince, köprüde bu yıl yapılması planlanan bakım da seneye kaldı.

İstanbul Boğaziçi Köprüsü'nün bakımı 2016'ya kaldı!

İtalya’dan sipariş eden derzlerin teslimi gecikince, İstanbul Boğaziçi Köprüsü'nde bu yıl yapılması planlanan bakım da seneye kaldı.

İzmit Körfez Geçiş Köprüsü büyük ölçüde tamamlandı!

Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, İstanbul-İzmir arasını 3,5 saatte indirecek Gebze-Orhangazi-İzmir otoyol projesinin en önemli bölümü olan İzmit Körfez Geçiş Köprüsü inşaatını gezdi.

Körfez Geçiş Köprüsü 2016 yılında tamamlanacak!

Her iki yakada 50’şer metresi tamamlanan kedi yolunun bitirilmesinin ardından 330 bin metre ince kablodan oluşacak ana kablonun yapımına başlanacak Körfez Geçiş Köprüsü'nün 2016'da tamamlanması planlanıyor.

Boğaziçi Köprüsü'nde planlanan bakım ertelendi!

Karayolları’nın Boğaziçi Köprüsü’nde bu yaz yapmayı planladığı bakım Italya’dan sipariş edilen genleşme derzlerinin teslimi gecikince 2016’ya kaldı.

2004 yılında Sabancı Ailesi'nin Boğaz'da 13 yalısı var!

2004 yılında Sabancı Ailesi'nin Boğaziçi Köprüsü ile Fatih Sultan Mehmet Köprüsü arasında sahibi olduğu yalı sayısı 13'e ulaşmış. Piyasa eksperlerine göre bu yalıların toplam değeri 200 trilyonun üzerindeymiş.

boğaziçi köprüsü Ortaköy Viyadüğü taş kırma Haberi

boğaziçi köprüsü Ortaköy Viyadüğü taş kırma

Boğaziçi Köprüsü Ortaköy Viyadüğü’nde bir süredir tehlike oluşturan taşlar, Karayolları ekipleri tarafından kontrollü olarak kırıldı. Balyoz darbeleri ile kırılarak viyadükten aşağı düşen taşlar, tehlikenin boyutunu bir kez daha gözler önüne serdi. Boğaziçi Köprüsü bağlantı yolunu oluşturan Ortaköy Viyadüğü'nden bir süredir dökülen taşlar, Beşiktaş Mecidiye Mahallesi sakinleri için tehlike oluşturuyordu. Son günlerde düşen taş sayısının artması üzerine harekete geçen Karayolları ekipleri, sabah saatlerinde Ortaköy Viyadüğü'nde incelemelerde bulundu. Bir grup Karayolları görevlisi ise taşların düştüğü bölgede güvenlik çemberi oluşturdu.


Yapılan incelemeler ardından tehlike oluşturan beton parçalarını kontrollü bir şekilde kırılmasına karar verildi. Taşların düşeceği bölgedeki vatandaşları uyararak uzaklaştıran ekipler, anons ederek araç sahiplerinden de otomobillerini çekmelerini istedi. Güvenliğin sağlanmasının ardından viyadük üzerindeki ekipler balyoz darbeleri ile tehlike oluşturan beton parçalarını kırmaya başladı....