ECE Türkiye markaları Haberi
ECE Türkiye Genel Müdürü ve CEO’su Stefan Zeiselmaier açılış konuşmasında, ECE’nin Türkiye pazarına çok güvendiğini belirtti ancak hem perakendecilerin hem de ticari gayrimenkul yatırımcılarının risklerini çeşitlendirmelerinin gerekli olduğunu söyledi.
ECE Grubu, 11 ülkedeki 200 alışveriş merkezinden elde ettiği bilgi ve tecrübeyle uluslararası pazarlarda büyümek isteyen markalar için çok güvenilir bir iş ortağı haline geldi. ECE, alışveriş merkezlerini her gün ziyaret eden 4,3 milyon müşterisinden perakendeci ortaklarının azami oranda faydalanabilmesi için her bir ortağına özel çözümler sunan bir büyüme platformu olduğu için sektörün geri kalanından ayrışabildi.
Yakın gelecekte yurt dışındaki ECE portföyünde mağaza açmayı planlayan pek çok lider Türk markası bulunuyor. Yurt dışında da izlerini bırakmış olan güçlü yerli markalarımızdan D’S Damat, DeFacto, Colin’s ve FLO, muhtelif örneklerde ECE ile olan ortaklıklarından...