03 / 08 / 2024

Gayrimenkulde müşteri ilişkileri önerisi

Gayrimenkulde müşteri ilişkileri önerisi

Kentsel dönüşümün yaşattığı hareketliliğe ek olarak, ciddi manada bir emlak sektörü canlanması son yılların en çok konuşulan konusu olmuştur ki iş kurmak isteyenlerin de ilgisi bu alana doğru kaymıştır.

Peugeot Türkiye, ‘yılın en iyi müşteri markası' seçildi

Peugeot Türkiye, ALFA Awards'ta binek otomobilde yılın en iyi müşteri markası olarak seçildiği açıklandı. İşte haberin ayrıntıları... 

Ev sahibi ve kiracılar dikkat! Artık ev sahibi istediği saatte müşteri getiremeyecek!

Kiracı ve ev sahipleri arasında arabulucuya taşınan anlaşmazlıklara "satılık konutu alıcıya gösterme" de taşındı. Ankara'da meydana gelen olayda arabulucu, yüksek yargı kararları kapsamında konut malikinin istediği saatte müşteri getirmesini kişinin özel hayatına müdahale olarak değerlendirdi.

İş Bankası, şirketler için de uzaktan müşteri olma dönemini başlatıyor!

Uzaktan müşteri olma başvurularını 2023’ün ilk yarısında geçen yılın aynı dönemine göre 2 kat artıran Türkiye İş Bankası, görüntülü görüşmeyle müşteri olma kolaylığını bireysel ve gerçek kişi tacirlerden sonra ticari şirketler için de sunmaya başladı.

Mahmut Asmalı: ‘Türk-Gürcü ekonomik ilişkileri daha da ileriye taşıyacağız’

Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneği (MÜSİAD) Genel Başkanı Mahmut Asmalı, düzenlenen MÜSİAD Tiflis 1’nci Olağan Genel Kurul Toplantısı’nda konuştu. Asmalı, Türk-Gürcü ekonomik ilişkileri daha da ileriye taşıyacaklarına inandığını ifade etti.

Koçtaş, toptan müşteri uygulamasıyla profesyonellere hizmet veriyor!

‘Toptan Müşteri’ uygulamasını devreye sokan Koçtaş, yapı ve inşaat sektörlerinde faaliyet gösteren profesyonellere geniş ürün yelpazesinin yanı sıra danışmanlık hizmeti ve özel fiyat teklifleri gibi pek çok avantaj sunmaya başladı.

Sigorta devine hacker şoku! Müşteri bilgileri çalındı

Quick Sigorta hacklendi; müşteri bilgileri çalındı. KVKK tarafından kamuoyuna yapılan açıklamada yaşanan hack saldırı sonrası çok sayıda kullanıcının kişisel verilerinin saldırganların eline geçtiği ifade edildi.

TOKİ müşteri hizmetleri numarası kaç? TOKİ’nin telefon numarası kaç? İşte TOKİ iletişim numaraları!

TOKİ sosyal konut başvuruları devam ediyor. Bu süreçte vatandaşlar bilgi almak için TOKİ müşteri hizmetleri numaralarını öğrenmek istiyor. İşte detaylar!

Gayrimenkul satışının altın anahtarı müşteri deneyimi!

Yeni nesil müşteri deneyimi mahalli gayrimenkul pazarına doğrultu veriyor. Emlak sektörünün dinamikleri değişiyor. Gayrimenkul satışının anahtarı müşteri deneyimi oldu!

Pervin Barankuş, Trend GYO Yatırımcı İlişkileri Yetkilisi!

Trend GYO'nun Yatırımcı İlişkileri Yetkilisi Ufuk Önçırak'ın görevinden ayrılması nedeniyle Pervin Bakankuş'un yatırımcı ilişkileri yetkilisi ve Yönetim Komitesi Üyesi olarak atanmasına karar verildi.

Esra Mutlu, GSD Denizcilik Gayrimenkul Yatırımcı İlişkileri Bölümü Yöneticisi oldu!

GSD Denizcilik Gayrimenkul tarafından, Yatırımcı İlişkileri Bölümü yöneticiliğine Esra Mutlu'nun, yatırımcı ilişkileri bölüm üyeliğine Koray Beşok'un atanmasına ve Selen Karaman'ın yatırımcı ilişkileri bölüm üyesi olarak görevine devam etmesine karar verildi. 

Eminevim'e müşteri deneyiminde mükemmellik ödülü!

Eminevim merakla beklenen A.C.E Awards Töreni’nde Müşteri Deneyimi Mükemmellik Ödülü’nü aldı...

Birevim En Yüksek Müşteri Memnuniyeti Ödülü'nü aldı!

Başarıyla dikkat çeken Birevim, En Yüksek Müşteri Memnuniyeti Ödülü ve Gold Award ödülü aldı...

Onur Akköse, İntema İnşaat yatırımcı ilişkileri bölümü görevlisi oldu!

İntema İnşaat Yönetim Kurulu, yatırımcı ilişkileri bölümü görevlisi olarak belirlenmiş olan Eda Şahin'in yerine Onur Akköse'nin görevlendirilmesine karar verdi.

Gayrimenkulde müşteri ilişkileri önerisi Haberi

Gayrimenkulde müşteri ilişkileri önerisi

Türkiye’nin genel anlamda elde ettiği yükseliş, ekonomi alanında yaşanan gelişmeler yapı ve inşaat sektörünü de canlandırmıştır. Kentsel dönüşümün yaşattığı hareketliliğe ek olarak, ciddi manada bir emlak sektörü canlanması son yılların en çok konuşulan konusu olmuştur ki iş kurmak isteyenlerin de ilgisi bu alana doğru kaymıştır. Gayrimenkul sektöründe iş sahibi olanların temel prensibi müşteri ilişkilerini iyi tutmak olmalıdır. Ancak bu iyi kavramından anlamamız gereken tam olarak nedir dersek, müşteri ile haddinden fazla samimiyet kesinlikle bu kavram kapsamında değildir. Gayrimenkul danışmanının görevi, müşterisinin memnuniyetini sağlamaktır. Bu sebeple de müşteri ilişkileri, bu çerçevenin dışına taşmadan görevin yerine getirilmesi şeklinde olmalıdır. Görev yerine getirilirken de müşterinin hoşnutluğu çok önemlidir.


Genellikle bir karakter özelliği olarak gayrimenkul danışmanlarının sahip olduğu bu özellik, başarının anahtarlarından biridir. Örneğin...