28 / 11 / 2024

Giyim ve aksesuar alışverişlerinde AVM

Giyim ve aksesuar alışverişlerinde AVM

Akademetre tarafından yapılan araştırma, A, B, C1 ve C2 sosyo-ekonomik düzeye sahip, Türkiye’yi temsil eden 18-59 yaş arası, toplamda 600 kişilik hedef kitle ile gerçekleştirildi...

ŞOK'ta bugün birçok üründe indirim var! 19 Haziran 2024 Çarşamba ürün kataloğu kataloğu...

ŞOK Market'te bugün teknoloji, ev aletleri, giyim ve birçok üründe indirim fırsatı var. ŞOK Market aktüel ürünler kataloğunda bu çarşamba birçok üründe indirim fırsatı sizleri bekliyor. 

Ekim ayında en fazla ihracatı otomotiv endüstrisi yaptı!

Geçen ay 3 milyar 87 milyon dolarlık ihracata imza atan otomotiv endüstrisini, 2 milyar 706 milyon dolarla kimyevi maddeler, 1 milyar 497 milyon dolarla hazır giyim ve konfeksiyon sektörü izledi.

Tekstil ve hazır giyim ABD’de vites yükseltti: Hedef 5 milyar dolarlık ihracat!

Türk hazır giyim ve tekstil sektörleri ihracatta güç birliği sağlayarak, ABD’de ortak ticaret heyeti toplantı düzenledi. 42 firmanın yer aldığı heyet ile ABD pazarından daha fazla pay alınması hedefleniyor.

Ticaret Bakanı Bolat'tan indirim açıklaması: Marketlerden sonra giyim ve beyaz eşyada da indirim bekleniyor!

Ticaret Bakanı Ömer Bolat tarafından başlatılan büyük indirim kampanyasında marketlerden sonra giyim ve beyaz eşyada da indirimlerin beklendiğini açıkladı.

Çocuğu okula gidenlere müjde! Öğrencilerin giyim, ayakkabı, çanta ve kırtasiye malzemeleri devletten! İşte şartlar...

Devlet, ihtiyaç sahibi hanelerin çocuklarına Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı aracılığıyla destek sağlamaya devam ediyor. Çocuğu okula gidenlere müjde. Öğrencilerin giyim, ayakkabı, çanta ve kırtasiye malzemeleri devletten. 

Bysa Ahşap Mobilya Aksesuar Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Bysa Ahşap Mobilya Aksesuar Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi Ümraniye'de 50 bin TL sermaye bedeli ile Funda Altunkaya tarafından kuruldu.

Kuveyt Türk’ten okula dönüş kampanyası: 1000 TL’ye varan Altın Puan hediye!

Katılım finans kuruluşu Kuveyt Türk okula dönüş kampanyası düzenledi. Kuveyt Türk müşterileri, Sağlam Kart ile yaptıkları eğitim, giyim ve e-ticaret harcamalarında 1000 TL’ye varan Altın Puan kazanabiliyor.

Anne babalara müjde! Çocuğuna okul alışverişi yapacaklara tam bu kadar para yatacak!

Okulların açılmasına sayılı günler kala anne babaların da okul alışverişi hız kazandı. Bu kapsamda; market, giyim ve kırtasiye alışverişi yapacak vatandaşlara ING’den çok sevindirecek bir kampanya haberi geldi.

Anne babalara müjde! Resmen peşe peşe açıklandı! Hesabınıza yatacak parayı hemen öğrenin!

Okulların açılmasına az bir süre kala Akbank’tan anne babaları sevindirecek bir kampanya haberi geldi. Abank, Axess'le giyim ve kırtasiye sektörlerinde yapılacak bin lira üzeri 2’nci alışverişe 50, toplamda 200 lira chip para hediye edeceğini duyurdu.

İnternetten alışverişte en fazla ayakkabı siparişi verildi!

15 binden fazla e-ticaret sitesinden alınan verilere göre; 2023’ün ilk yarısında en fazla ciroyu ayakkabı sektörü yaptı. Bu sektörü tekstil-giyim ve otomotiv yedek parça takip etti. 6 aylık periyotta 2 milyon 378 bin adet sipariş verildi.

Otomobil, giyim ve ayakkabı sektörlerinde yer yerinden oynayacak! Ek vergiler yola çıktı geliyor...

Altın ithalatına yüzde 20 ek mali yükümlülük getirilmesinden sonra şimdi de otomotiv, giyim ve ayakkabı sektörlerinde ek vergi getirilmesi planlanıyor.

Haziran ayında en fazla ihracatı otomotiv endüstrisi gerçekleştirdi!

Açıklanan rakamlara göre, otomotiv endüstrisi, geçen ay 3 milyar 9 milyon dolar ile en fazla ihracat yapan sektör oldu. Otomotiv endüstrisini, 2 milyar 365 milyon dolarla kimyevi maddeler ve mamulleri, 1 milyar 659 milyon dolarla hazır giyim ve konfeksiyon izledi.

Türkiye'den Kazakistan'a tüm zamanların en yüksek ihracatı gerçekleşti!

Türkiye, Kazakistan'a 727 milyon 450 bin dolarla tüm zamanların en yüksek ocak-mayıs ihracatını yaptı. Kazakistan'a bu dönemde en fazla ihracatı, 164 milyon 768 bin dolarla hazır giyim ve konfeksiyon sektörü gerçekleştirdi.

Giyim ve aksesuar alışverişlerinde AVM Haberi

Giyim ve aksesuar alışverişlerinde AVM

Alışveriş merkezlerinin tüketim kültürüne etkisini ortaya koymak ve tüketicilerin alışveriş yerindeki davranışlarını saptamak için Akademetre tarafından yapılan araştırma, A, B, C1 ve C2 sosyo-ekonomik düzeye sahip, Türkiye’yi temsil eden 18-59 yaş arası, toplamda 600 kişilik hedef kitle ile gerçekleştirildi.


Türkiye'nin yerli sermaye ile kurulu en büyük araştırma şirketlerinden Akademetre’nin yaptığı araştırmada tüketicilerin “AVM ve AVM Dışı Alışveriş Davranışları” gözler önüne serildi. Araştırma göre özellikle son yıllarda Türk insanın ihtiyaç duyduğu şeyleri tek bir noktadan temin etmeyi tercih ettiği sonucu ortaya çıktı. 


Araştırmaya göre; toplu gıda alışverişlerinin yapıldığı yerlerin başında yüzde 51 oranıyla AVM’lerin geldiği ortaya çıktı. Bunu yüzde 47,3 oranıyla caddelerdeki süpermarket ve hipermarketler takip ediyor. Pazarlardan yapılan alışveriş oranı ise sadece yüzde 0,3. Kozmetik alışverişini AVM’lerden yaptığını belirtenlerin oranının yüzde...