inşaat şirketleri sosyal medya Haberi
Yeni projelerini sosyal medya üzerinden de lanse etmenin yanı sıra internete özel kampanyaları düzenleyen şirketler en çok 'tıklayan' ya da kampanyasını 'paylaşan' müşterilerini ödüllendiriyor . hatta şeni projelerinin isimlerini sosyal kullanıcılarla birlikte belirleyerek onları da bu sürece dahil ediyor, pazarlamayı interaktif hale getiriyor. Marka bilinirliğini artırmak için yapılan bu faaliyetlerle sadece pazarlama yapmıyor aynı zamanda ya da sosyal medya takipçilerini marka elçisi olarak da konumlandırıyor. Sosyal medya üzerinden kampanya veya projelerle ilgili gelen her türlü soruyu ise teker teker yanıtlanarak tüketici güveni tazeleniyor. Birçok inşaat şirketinin sosyal medya üzerinde tek bir hesabı bulunmuyor. Şirket için ayrı, başladıkları her proje için ayrı hesaplar açıyorlar. Böylece devam eden bir projeyle ilgili o projeden daire alan ev sahiplerini de bilgilendiriyorlar. Ev sahipleri...