23 / 11 / 2024

İstanbul trafik problemi

İstanbul trafik problemi

1955 yılında Surlar üzerindeki mevcut kapıların genişletilmesine veya yeni kapıların açılması izin verilmeyince, alakadarlar Topkapı ve Yedikule'de yeraltı geçitleri açacaklarmış. Trafik sıkışıklığı da bu suretle önlenecekmiş.

Murat Kurum'dan son dakika imar açıklaması: İstanbul’da imar problemi kalmayacak!

AK Parti İBB Başkan Adayı Murat Kurum, afetlere dirençli bir İstanbul yapacaklarını açıklayarak '' Nasıl Üsküdar, Kadıköy, Ümraniye’de yaptıysak, 39 ilçede de milletimizle el ele vereceğiz. İmar problemi kalmayacak” dedi.

Trafik sigortasında yeni ücretler belirlendi...

Zorunlu trafik sigortasında yeni ücretler belli olduğu kaydedildi. Buna göre, en yüksek trafik sigortası tutarı, 22 bin 236 lira ile İstanbul olduğu kaydedildi. İşte haberin detayları...

Ankara-İstanbul Arası Seyahat Edeceklere 6 Gün Kontrollü Trafik Uygulaması: Ne Zaman Sona Erecek?

Ankara ve İstanbul arası seyahat edeceklere 6 gün kontrollü trafik uygulaması yapılacak. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Karayolları Genel Müdürlüğü, Anakara-İstanbul Anadolu Otoyolu için açıklama yaptı. Gümüşova-Gölyaka güzergahında 6 gün boyunca trafik kontrollü olarak verilecek.

İstanbul'un ciddi anlamda imar problemi var!

İstanbul'un ciddi anlamda imar problemi olduğunu söyleyen Binali Yıldırım, "Yapıların yüzde 40'tan fazlasında imara aykırılık var, imarsız. Bunları çözmek için İmar Barışı yaptık. İkinci adımda da buradaki değişimi ve dönüşümü gerçekleştireceğiz" dedi...

Binali Yıldırım: İstanbul'da trafik sorununu çözerim!

TBMM Başkanı ve AK Parti İBB Başkan Adayı Yıldırım, "Sorunları torunlara bırakacak değiliz. Sorunları çözeceğiz. Ulaşım ve trafik benim işim. Türkiye'de çözdüm, İstanbul'da da hayli hayli çözerim" dedi...

İstanbul'un trafik sorununun çözümü raylı sistemin artırılmasından geçiyor!

TBMM Başkanı ve AK Parti İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı Yıldırım, "Ben İstanbul'un trafik sorununu çözerim diyebilir misiniz?" sorusuna, "Evet çözerim. Yani mütevazı olmaya gerek yok ben bu işi yaparım. Trafik sorununun çözümü raylı sistemin artırılmasından geçiyor" dedi...

İstanbul'un birinci sorunu ulaşım ve trafik!

TBMM Başkanı ve AK Parti İBB Başkan Adayı Yıldırım, "İstanbul'da 'sorun nedir' diye soruldu, sordurdum ben sokakta vatandaşlara. Birinci şey, ulaşım ve trafik, istisnasız bütün ilçelerde her yerde ulaşım ve trafik en önce telaffuz edilen sorun" dedi...

Otopark Yönetmeliği ile trafik problemi çözülecek!

Otopark Yönetmeliği'ne ilişkin görüşlerini paylaşan Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, "Yönetmelik ile şehir merkezlerindeki otopark problemi aşılabilecek" dedi.

Çanakkale 1915 Köprüsü, İstanbul'un trafik yükünü azaltacak!

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Arslan, Çanakkale 1915 Köprüsü'nün İstanbul'un üzerindeki trafik yükünü azaltacağını söyledi.

3. havalimanı hava trafik kontrol kulesinin temeli atıldı!

Pininfarina ve Aecom tarafından tasarlanan İstanbul Üçüncü Havalimanı Hava Trafik Kontrol Kulesinin temeli düzenlenen törenle atıldı.

3. Havalimanı'nın Hava Trafik Kontrol Kulesi'nin temeli atıldı!

Yolcu kapasitesi itibarıyla dünyanın en büyük havacılık merkezi olacak İstanbul Yeni Havalimanı'nda lale figüründen esinlenerek tasarlanan Hava Trafik Kontrol Kulesi'nin temeli atıldı

Bayrampaşa'nın trafik sorunu tarih oluyor!

İstanbul Büyükşehir ve Bayrampaşa Belediyesi işbirliğiyle E-5’te yürütülen yan yol çalışması ile Bayrampaşa ilçe merkezine bir giriş-çıkış daha açılıyor. Böylece ilçe merkezindeki trafik sorunu da tarih oluyor.

2003 yılında Trafik Gözetleme İstasyonları'nın yapımı tamamlanmış!

2003 yılında İstanbul ve Çanakkale boğazlarında güvenli geçiş sağlayacak olan ''İnsansız Trafik Gözetleme İstasyonları''nın yapımı tamamlanmış. İstanbul Boğazı'na yapılan 8 kule ile Boğaz 24 saat takip edilecekmiş.

İstanbul trafik problemi Haberi

İstanbul trafik problemi



Surlarda yeraltı geçitleri açılacak.


Topkapı ve Yedikule kapılarındaki trafik sıkışıklığı bu suretle önlenecek.


  Topkapı ve Yedikule'de trafik sıkışıklığını gidermek için surlarda yeraltı geçitleri açılması kararlaşmıştır. 

  Bilindiği gibi, Anıtları Koruma Yüksek Kurulu surlar üzerindeki kapıların genişletilmesine veya yeni kapılar açılmasına müsaade etmemektedir.

  Bunu göz önünde tutan alakadarla, şehir dışı ile kolayca münakaleyi sağlamak için yeraltı geçitleri inşasını düşünmüşlerdir.

  Bildirildiğine göre, her iki kapıdaki trafik sıkışıklığından bilhassa uçak yolcuları zarar görmekte hususi vasıtaları ile alana gitmek isteyen yolcular, gecikerek saatinde uçağa yetişememektedir. 

  Bilhassa tatil günleri şehre girmek veya surlardan dışarı çıkmak dakikalarca beklemeyi icap ettirmektedir.

  Yeraltı geçitlerinin ucuza mal olacağı ve...