23 / 11 / 2024

İstinyepark Markalar Caddesi

İstinyepark Markalar Caddesi

İstinyePark, 2014 yılında cirosunu yüzde 12, kişi başı tutarını ise yüzde 14 artırdı. Bu yılı 17.4 milyon civarında ziyaretçiyle kapatmayı planlayan İstinyePark'ın Markalar Caddesi yine en gözde bölüm oldu.

Abdi İpekçi Caddesi yenilendi! 7 milyon TL'ye mal oldu!

Türk markaları için dünya ölçeğinde bir cadde olması planlanan Abdi İpekçi Caddesi yenilendi. Şişli Belediye Başkanı Muammer Keskin, caddenin 7 milyon TL'ye yenilendiğini söyledi...

Nişantaşı’nın ünlü alışveriş caddesi koronavirüs sonrasına hazırlanıyor!

Yerli ve yabancı lüks markaların gözdesi olan İstanbul Nişantaşı Abdi İpekçi Caddesi’nde yenileme ve dönüşüm çalışmaları başladı. Yapılacak meydan düzenlemesiyle alanın kültür-sanat etkinlikleri için yeni bir adres olması planlanıyor.

Zeki Triko'nun Bağdat Caddesi'ndeki mağazası kapandı!

Dünya çapında tanınan bir mayo markası olan Zeki, Bağdat Caddesi'ndeki mağazasını kapattı. Yılbaşından önce İstinyepark mağazası kepenk indiren Zeki, İstanbul'da sadece Nişantaşı'ndaki mağazada hizmet verecek...

Markalar Bağdat Caddesi'ne taşınıyor!

Mağazaların bir bir kapandığı Bağdat Caddesi yeniden canlanıyor. Birçok marka, yeni mağaza açmak için hazırlanıyor.

İstiklal Caddesi'nin tarihi hanları yatırımcının gözdesi oldu!

İstiklal Caddesi son yıllarda altyapı çalışmaları ve terör olayları gibi faktörler nedeniyle kan kaybetse de tarihi binalar ve hanlar hala yatırımcıların dikkatini çekiyor. Hilton, Mado ve Chicco gibi markalar, restore edilen mekanlarda caddeye adım atmaya hazırlanıyor...

Bağdat Caddesi toparlanıyor!

İstanbul'un Anadolu Yakası'nda alışverişin kalbi Bağdat Caddesi'nde stok yüzde 38 düştü. Bölgede kentsel dönüşümünün azalması, binaların yenilenmesi ve TL üzerinden kiralamalar ile birlikte markalar yeniden mağaza açıyor...

Bağdat Caddesi ünlü markaların markajında!

Bağdat Caddesi, kiraların yüzde 35'e varan oranlarda düşmesiyle yeniden ünlü markaların markajına girmeye başladı.Fakat İstiklal Caddesi'nde sıkıntı sürüyor. Nişantaşı'nda ise mağazaları boşluk oranı yükseliyor.

Nuruosmaniye Caddesi'ndeki dükkanlar kepenk kapatıyor!

Önce Bağdat Caddesi, sonra İstiklal, ardından AVM’ler. Son olarak ise Nuruosmaniye… Ünlü markalar gözde yerlerde kepenk indiriyor

İstiklal Caddesi’nde mağazalar arka sokaklara taşınıyor!

İstiklal Caddesi’nde yaşanan gelişmeleri mercek altına alan EVA Gayrimenkul Değerleme, caddenin zor bir dönemden geçtiğini, ciro düşüklüğü nedeniyle eğlence ve turizm merkezi olan bölgeden markaların çıkmaya başladığını belirtiyor.

Ankara Tunalı Caddesi'nin sorunları bitmiyor!

Ankara’nın her dönem parlayan yıldızı olan, eğlence mekanları ve cadde üstü mağazalarıyla Başkent markaları arasında yer alan Tunalı Hilmi Caddesi'nde yaşanan sorunlar bir türlü çözülmüyor.

İstinyePark'ta mağazalar 2 ve 3 kat büyüme kararı aldı!

İstinyePark, 2014 yılında cirosunu yüzde 12, kişi başı tutarını ise yüzde 14 artırdı. Bu yılı 17.4 milyon civarında ziyaretçiyle kapatmayı planlayan İstinyePark'ın Markalar Caddesi yine en gözde bölüm oldu.

İstiklal Caddesi'nde markalar kira ödemek yerine bina almayı tercih ediyor!

Türkiye’de en fazla cironun yapıldığı İstiklal Caddesi’nde markalar ikinci ve üçüncü mağazalarını açmak için yarışıyor. İstiklal’de yer arayan markaların başını Mango, LC Waikiki, Colin’s çekiyor.

Alemdağ Caddesi ciroda Bağdat Caddesi’ni solladı!

AVM yatırımları, markaları yeniden caddelere yöneltti, Ciroda ilk sırayı İstiklal alırken Ümraniye’deki Alemdağ Caddesi, Bağdat Caddesi’ni geride bıraktı. İstiklal Caddesi’nde hava parası milyon doları aştı.

İstinyepark Markalar Caddesi Haberi

İstinyepark Markalar Caddesi

Louis Vuitton'dan Gucci'ye, Hermes'ten Armani'ye dünyanın en lüks markalarının yer aldığı Markalar Caddesi'nde işler o kadar iyi gitti ki mağazalar 2 hatta 3 kat büyüme kararı aldı. 


10 yeni marka geldi Yıl sonu değerlendirmesi yapan İstinyePark Genel Müdürü Tolga Engin, Louis Vuitton'un 160 metrekare satış alanı olan mağazasını aşağı ve yukarı doğru büyüterek 500 metrekare civarına çıkaracağını anlattı. Büyümenin bu markayla sınırlı kalmadığını kaydeden Engin, "Louis Vuitton, bu büyümeyle İstanbul'daki en büyük mağazasını yaratmış olacak. Aynı şekilde Hermes satış alanını iki kat artırıp 200 metrekareyi aşacak. Gucci, 400'den 500 metrekarenin üzerine çıkacak. Beyıuen, 4 bin 800 olan satış alanına 700-800 metrekare daha ekleyecek. Miu Miu, Loro Piana, Hugo Boss gibi markalar da mağazalarını en son konseptlerine göre yenileyecek" diye konuştu....