İzmir Büyükşehir Belediyesi 2014 projeleri Haberi
İzmir Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü, belediye ile ilgili şikayet, istek ve önerileri dinlemek için vatandaşın ayağına gidiyor. İlk olarak Karabağlar’da gerçekleştirilen uygulama, diğer ilçelere de yayılacak.
İzmir Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü, başlattığı yeni uygulama ile kentin ve kentlinin sorunlarını yerinde tespit ediyor, sorunlara çözüm buluyor. Pazaryerlerinden oyun alanlarına farklı mekanlarda vatandaşları dinleyen görevliler, sivil toplum örgütleri, meslek odaları ve muhtarlarla da bir araya geliyor; istek, öneri ve şikayetlerini dinleyerek telefon veya e-mail yoluyla İzmir Büyükşehir Belediyesi’ne ulaşamayan vatandaşların dertlerine derman oluyor. Uygulamanın başladığı Karabağlar ilçesinde, Karabağlar Belediyesi Halkla İlişkiler ve Muhtarlar Masası ekiplerinin desteği ile kısa sürede binlerce vatandaşa ulaşan Büyükşehir görevlileri, en genç 3 gün içerisinde şikayet sahibi vatandaşları arayarak bilgi veriyor. Ayrıca görüşülen vatandaşlarla anket...