JLL Türkiye iletişim danışmanlığı Haberi
Kurumsal itibar yönetimi, iç ve dış iletişim gibi konular başta olmak üzere geniş kapsamlı bir anlayışla hizmet verecek olan Contactplus, geliştireceği projelerle JLL Türkiye’nin iletişimine katkıda bulunacak. Yürütülecek çalışmalar çerçevesinde uzun vadeli bir yaklaşımla JLL Türkiye’nin kesintisiz ve sürdürülebilir bir iletişim süreci oluşturması hedefleniyor.
Türkiye’de 2007 yılından bu yana faaliyet göstermekte olan ve 2008 yılında Alkaş firması ile stratejik ortaklık gerçekleştirmiş bulunan JLL Türkiye, bugün 298 çalışanıyla hizmet veriyor. Bünyesindeki farklı departmanlar aracılığıyla bütünleşik bir yaklaşımla hizmet sunan JLL Türkiye, sahip olduğu yenilikçi anlayış ve araştırmaya dayalı pazar öngörüsüyle, ulusal ve uluslararası yatırımcılar, proje geliştiriciler ve marka sahipleri için yüksek değer yaratan bir iş ortağı konumunda bulunuyor.
Sektörde 10. yılını kutlayan Contactplus İletişim Hizmetleri’nin müşteri portföyünde bilişim, turizm, hazır giyim, gıda...