JLL Türkiye iletişim Haberi
JLL Türkiye’nin danışmanlığını yaptığı, mağaza karmasını oluşturduğu ve yönetimini üstlendiği iki AVM, dünyanın en önemli pazarlama ve iletişim programlarından biri olan uluslararası MarCom Ödülleri’nde ödüle layık görüldü. Aqua Florya bir kategoride, Zorlu Center ise üç farklı alanda ödül kazanarak büyük bir başarıya imza attı.
Dünyanın en köklü ve saygın pazarlama ve iletişim platformlarından AMCP (Association of Marketing and Communication Professionals) tarafından düzenlenen ve her yıl 6 binden fazla projenin yarıştığı MarCom Ödülleri’nin sonuçları açıklandı. Ticari gayrimenkul alanında finansal ve profesyonel hizmetler veren ve yatırım yönetimi danışmanlığı sunan JLL Türkiye’nin danışmanlığını ve yönetimini üstlendiği Zorlu Center ve Aqua Florya Alışveriş Merkezi ödüllere layık görüldü.
JLL Türkiye’nin proje aşamasından, mağaza karmasına ve yönetimine kadar pek çok alanda danışmanlık verdiği AVM’ler rakipleri arasında sıyrılarak...