22 / 12 / 2024

konur satış çözümleri

konur satış çözümleri

Satış Küpü A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Kürşat Tuncel, küçük-orta ölçekli konut projelerinin satışı için makul bütçeli pazarlama çözümlerini açıkladı. Tuncel, pazarlama çözümleri için öncelikli olarak hedef kitlenin tanımlanması gerektiğini söylüyor...

Gayrimenkul piyasasında cari açık oluşuyor!

Satış Çözümleri kurucusu, Motto Turkey Yönetim Kurulu üyesi Soner Keleş, yeni yazısında Türkiye gayrimenkul piyasasında cari açık olduğunu belirtti. İşte Soner Keleş'in o yazısı...

İMKON Genel Başkanı Tahir Tellioğlu yapı sektöründeki sorunları Cevdet Yılmaz'a anlattı: İşte sorunlar ve çözümleri!

İMKON Genel Başkanı Tahir Tellioğlu, sosyal medya hesabından yapı sektöründe yaşanan sorunları ve talep edilen çözümleri paylaştı. İşte detaylar...

Konuta olan ilgi artıyor, üretim azaldı!

Satış Çözümleri kurucusu, Motto Turkey Yönetim Kurulu üyesi Soner Keleş, Türkiye’de konut olan ilginin giderek artmasının geliştiricilere yeni konut üretimi için güven verebileceğini değerlendirdi.

Konut yatırımı için doğru zaman mı?

Satış Çözümleri kurucusu, Motto Turkey Yönetim Kurulu üyesi Soner Keleş, son bir yıldır konut fiyat artışının reel olarak enflasyonun altında kaldığını, şu dönemde alıcı piyasasının oluştuğunu oturum veya yatırım amacıyla ev sahibi olmak için gerçek fırsatların oluştuğunu değerlendirdi.

Konut satışları artmasına rağmen ev sahipliği oranı düşüyor!

Satış Çözümleri kurucusu, Motto Turkey Yönetim Kurulu üyesi Soner Keleş, Türkiye’de konut satışlarının geçtiğimiz ay yüzde 37 artmasına rağmen ülkemizde barınma sorununun azalmadığını son on yılda ev sahipliği oranın giderek düştüğünü değerlendirdi.

Konut üretimi artarsa barınma sorunu çözülür!

Satış Çözümleri kurucusu, Motto Turkey Yönetim Kurulu üyesi Soner Keleş, Türkiye’nin gündeminden düşmeyen barınma sorununun tek çözüm yolunun konut üretiminin artması olduğunu belirtti.

Konuta erişim, küresel sorun oldu! Diğer ülkeler barınma krizi için hangi çözümleri kullanıyor?

Dünya Gazetesi köşe yazarı Prof. Dr. Ali Hepşen, konuta erişimin küresel bir sorun haline geldiğine dikkat çekerek, "Diğer ülkeler barınma krizi için hangi çözümleri kullanıyor?" sorusunun yanıtını verdi. İşte ayrıntılar...

Konut üretimi azalıyor! 

Satış Çözümleri kurucusu, Motto Turkey Yönetim Kurulu üyesi Soner Keleş, yeni üretilen konuta olan talebinin azalması ve hızla artan inşaat maliyetleri nedeniyle geliştiricilerin konut üretimine temkinli yaklaştıklarını ve konut ihtiyacının giderek artacağını değerlendirdi.

Konut fiyat artışı enflasyonun altında kaldı!

Satış Çözümleri kurucusu, Motto Turkey Yönetim Kurulu üyesi Soner Keleş, son bir yıldır konut fiyat artışının enflasyonun altında kaldığını, içerisinde bulunduğumuz dönemde alıcı piyasasının oluştuğunu söyledi.

Konut sektöründe yabancı yatırımcıdan sonra yerli yatırımcıyı da kaybediyoruz!

Satış Çözümleri kurucusu, Motto Turkey Yönetim Kurulu üyesi Soner Keleş, Türkiye ekonomisinin lokomotifi olan inşaat sektörünü doğrudan etkileyen konut satışlarının hızla azaldığını, yanlış uygulamalar sonucunda yabancı yatırımcılardan sonra yerli yatırımcıların da yurtdışına yöneldiğini açıkladı.

Konut fiyatları düşmüyor, talep giderek artıyor!

Satış Çözümleri kurucusu, Motto Turkey Yönetim Kurulu üyesi Soner Keleş, sektörde fiyatların geriye gelmemesine rağmen konuta olan talebin halen yüksek olmasının nedenlerini değerlendirdi.

Yabancı konut yatırımcısını kaybediyoruz!

Satış Çözümleri kurucusu, Motto Turkey Yönetim Kurulu üyesi Soner Keleş uluslararası konut yatırımcılarını global düzeyde değerlendirdi. 

Konut sektörünü 2024'te ne bekliyor?

Satış Çözümleri kurucusu, Motto Turkey Yönetim Kurulu üyesi Soner Keleş, 2024 yılında nelerin beklediğini kaleme aldı. İşte Soner Keleş'in o yazısı...

konur satış çözümleri Haberi

konur satış çözümleri


Satış Küpü A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Kürşat Tuncel, küçük-orta ölçekli konut projelerinin satışı için makul bütçeli pazarlama çözümlerini açıkladı. Tuncel, pazarlama çözümleri için öncelikli olarak hedef kitlenin tanımlanması gerektiğini söylüyor.


1.       ÖNCE HEDEF KİTLENİZİ TANIMLAYIN


Hedef kitlenin demografik özellikleri nedir?

Hedef kitlenin sosyo-ekonomik özellikleri nedir?

Hedef kitlenin meslek grupları ve gelir kaynakları nedir?

Hedef kitlenin mevcut/önceki yaşam bölgeleri nerelerdir?

Hedef kitlenin sosyal hayatının belirgin unsurları nelerdir?

Markanızı nerelerden duymuşlar?

Marka bilinirliğinde eski müşteri referansları, viral-WOM’un  rolü nedir?

Hedef kitlenin izlediği mecralar nelerdir?

İnternet ve sosyal medya kullanım eğilimleri nedir?

Ortalama satın alma süresi nedir?

Satın alma kararı verilene kadar ortalama satış görüşmesi sayısı nedir?

Satın alan kişilerin memnuniyet noktaları nelerdir?

Satın alan kişilerin eleştiri noktaları nelerdir?


2.       İNTERNETİN PAZARLAMADAKİ ROLÜ GİDEREK YÜKSELİYOR.


Hedef kitlenin yoğunluklu kullandığı internet siteleri ve...