konut pazarlama tüyoları Haberi
Konut, ülkemizde yasayan insanların yüzde 95'inin hayatlarında satın aldıkları en büyük ürün ve yine yüzde 80'ninin hayatında ilk kez sahip olduğu bir değerdir. Türkiye’de nüfusun hızla artmasıyla birlikte insanların konut ihtiyacı artmış, konutlar üretilip, pazarlanabilir bir ürün niteliğini kazanmıştır. İnsanların barınmaya ve dolayısıyla bir konuta ihtiyacının olması ve konut bedellerinin önemli tutarlara ulaşması, konutları, insanların hayatlarında alabilecekleri en önemli ürünlerden biri haline getirmiştir.
Konutun insan hayatında önemli bir yer tutmaya başlaması ile birlikte, üretilmesi ve pazarlanması da önem kazanmıştır. Konut pazarlama işlevi, geçmişten günümüze geldikçe daha da gelişmiş ve daha karmaşık hal almaya başlamıştır. Sektör sürekli olarak değişmiş, rekabet artmış, müşteri bilinçlenmiş ve müşterilerin beklentilerinde değişimler meydana gelmiştir.
Birçok üründe müşteriler görerek, özelliklerini ve işlevlerini algılayarak; hatta deneyerek bu...