konut satışı nasıl olmalı Haberi
Gayrimenkul Konut Sektörü’ndeki on iki yılı aşkın sürede toplamda yirmi bin adedi geçen konutun Pazarlama ve Satışı'nda edindikleri konut geliştirme, pazarlama ve satış tecrübelerini; inşaat ve gayrimenkul firmalarına, gayrimenkul fonlarına ve GYO’lara; “Proje ve Konsept Geliştirme” ile “Proje Pazarlama ve Satış” alanlarında kapsamlı hizmet seçenekleri sunarak, yakın dönemde hizmet verdiği firmalar arasına Beyoğlu Grup, Torkam İnşaat, Nef ve Torunlar GYO’dan sonra Özak GYO’nun da katıldığını belirten RESICON CEO’su Aybars Kızılsencer;
“Konut sektöründe tüketici beklentilerine göre hazırlanmış, fark edilebilir projeler üreterek kârlı ve ideal sürede satabilmek, rekabetin daha da çetin hale geldiği günümüz piyasasında oldukça önemli hale geldi. Bu nedenle; daha proje ve konsept geliştirme sürecinden başlayarak, pazarlama ve satış stratejisi, iletişim dili, reklam süreç yönetimi, satış ekibi yönetimi ve müşteri...