Markalaşma sürdürülebilirliği Haberi
Hava süspansiyon körüğü sektöründe Türkiye’de lider, dünyada da ilk üç firma arasında bulunan Aktaş Holding’in CEO’su ve Yönetim Kurulu Üyesi Sami Erol, BUSİAD tarafından gerçekleştirilen Turquality Paneli’nde yaptığı sunumda, markalaşma süreciyle ilgili dikkat çekici paylaşımlarda bulundu.
Hava süspansiyon sistemleri üretiminde global bir marka haline gelen Airtech hava süspansiyon sistemlerinin Aktaş Holding’e ait bir marka olduğunun altını çizen Sami Erol; “Türkiye'nin uluslararası pazarda kendi markalarıyla ayakta durabilen global bir oyuncu olması amacıyla oluşturulan ve dünyadaki devlet destekli ilk markalaşma platformu olan Turquality programının önemli kazanımları bulunduğu açıktır” dedi.
Sami Erol : “Marka Bilinci Oluşturmada Turquality Çok Önemli”
Turquality sürecini; yatırım ve büyüme hedefleri, pazar hedefleri, yönetim modelleri ve paydaş beklentileriyle kurumsal yönetim sürecinin farklı bileşenlerini bir markaya dönüştürme yaklaşımı olarak açıklayan Erol, “Turquality...