03 / 05 / 2024

Markalaşmada sürdürülebilirlik

Markalaşmada sürdürülebilirlik

Turquality Paneli’ne konuşmacı olarak katılan Aktaş Holding CEO’su ve Yönetim Kurulu Üyesi Sami Erol, Aktaş Holding’in global pazarda üstlenmiş olduğu rol ve Aktaş’ın Turquality destek programına dahil olma sürecini katılımcılarla paylaştı.

İnşaatlarda kalıcı sürdürülebilirlik sağlamak için ne yapılması gerekir? 

İnşaat sektöründe yaşanan sorunlar yaşayan kalıcı sürdürülebilirliğin nasıl sağlanacağı konusu gündemdeki yerini korudu. Buna göre, sürdürülebilir mimarlık, çevre ile ve insanla ilişkisini sağlıklı bir şekilde devam eden ve yere ve yöreye özgü tasarımları da içerdiği belirtildi.

Akfen GYO BİST Sürdürülebilirlik Endeksi’ne dahil oluyor!

Akfen Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı (Akfen GYO), harekete geçti. Sürdürülebilir bir gelecek inşa etme taahhüdünü benimseyen Akfen GYO, BİST Sürdürülebilirlik Endeksi’ne dahil olmaya hazırlanıyor.

Sürdürülebilir gayrimenkule talep arttı!

Denge Değerleme, sürdürülebilirliğin stratejik önemine de vurgu yapmak her gün gelişen, değişen ve evrilen, ‘sürdürülebilirlik’ kavramanı en etkin anlamda özümsemek adına konunun uzmanları ile ‘Kalıcı Refahın Anahtarı Sürdürülebilirlik’ web konferansı düzenledi. 

Akiş GYO BIST Sürdürülebilirlik Endeksi'ndeki ilk GYO olacak!

Sürdürülebilirlik bakış açısını dijitalleşme, bilgi güvenliği, iklim güvenliği, çevrecilik gibi birçok farklı alandaki bütün süreçlerine entegre eden Akiş GYO, BIST Sürdürülebilirlik Endeksi’ne katıldı. 

İnşaat sektöründe sürdürülebilirlik ön plana çıktı!

Türkiye'nin Paris İklim Anlaşması'nı imzalamasıyla sürdürülebilir şehirler ön plana çıktı. İnşaat sektörü bu değişimi konut üretimine taşımaya hazırlanıyor. 

Halk GYO Sürdürülebilirlik Komitesi üyelerini seçti!

Halk GYO tarafından, şirketin çevresel, sosyal ve kurumsal yönetişim alanlarındaki sürdürülebilirlik stratejisi, politikası ve hedeflerinin belirlenmesi ile uygulamaların yürütülmesi, izlenmesi ve denetlenmesi için Sürdürülebilirlik Komitesi'nin kurulmasına karar verildi. Şirket, komite üyelerini se

Akiş GYO 2020 Sürdürülebilirlik Raporu’nu açıkladı!

Sürdürülebilirlik bakış açısını dijitalleşme, bilgi güvenliği, iklim güvenliği, çevrecilik gibi birçok farklı alanda bütün süreçlerine entegre eden Akiş GYO, 2020 Sürdürülebilirlik Raporu’nu açıkladı.

Rönesans Holding’in Trend Topic: Sürdürülebilirlik Webinarı'nın kazananları belli oldu!

Mühendislik, gayrimenkul, sağlık, enerji ve petrokimya alanlarındaki yatırımlarıyla 28 ülkede 75 bin kişiye istihdam sunan Rönesans Holding tarafından, “Sürdürülebilir Geleceği Tasarla” yarışmasının 7’ncisi gerçekleştirildi.

'Yeni Dijital: Sürdürülebilirlik' webinarı 1 Mayıs'ta!

ULI ve GYODER iş birliğinde Yeni Dijital : Sürdürülebilirlik webinarı düzenleniyor. Etkinlik zoom uygulaması üzerinden online olarak, 1 Mayıs tarihinde saat 17:30'da gerçekleştirilecek...

ÇEDBİK Sürdürülebilirlik Fikir Yarışması sonuçlandı!

Çevre Dostu Yeşil Binalar Derneği (ÇEDBİK) tarafından gerçekleştirilen “ÇEDBİK Sürdürülebilirlik Fikir Yarışması - 2020” sonuçlandı ve ödüller sahiplerini buldu.

Trend GYO 2020 yılı Sürdürülebilirlik İlkeleri Uyum Raporu!

Trend GYO'nun Sürdürülebilirlik İlkeleri Uyum Çerçevesi'nde yer alan ilkelere uyum durumunu gösteren 2020 yılı Sürdürülebilirlik Uyum Raporu yayınlandı. 

GSD Denizcilik Gayrimenkul sürdürülebilirlik politikalarını kabul etti!

GSD Denizcilik Gayrimenkul, Sermaye Piyasası Kurulu tarafından 2 Ekim 2020 tarihinde yürürlüğe giren sürdürülebilirlik ilkeleri uyum çerçevesine istinaden politikaların kabulüne karar verdi. 

Vakıf GYO 2020 yılı Sürdürülebilirlik İlkeleri Uyum Raporu!

Vakıf GYO'nun SPK tarafından yayınlanan Sürdürülebilirlik İlkeleri Uyum Çerçevesi kapsamında hazırlanan "2020 Yılı Sürdürülebilirlik İlkeleri Uyum Raporu" yayınlandı. 

Markalaşmada sürdürülebilirlik Haberi

Markalaşmada sürdürülebilirlik

Hava süspansiyon körüğü sektöründe Türkiye’de lider, dünyada da ilk üç firma arasında bulunan Aktaş Holding’in CEO’su ve Yönetim Kurulu Üyesi Sami Erol, BUSİAD tarafından gerçekleştirilen Turquality Paneli’nde yaptığı sunumda, markalaşma süreciyle ilgili dikkat çekici paylaşımlarda bulundu.


Hava süspansiyon sistemleri üretiminde global bir marka haline gelen Airtech hava süspansiyon sistemlerinin Aktaş Holding’e ait bir marka olduğunun altını çizen Sami Erol; “Türkiye'nin uluslararası pazarda kendi markalarıyla ayakta durabilen global bir oyuncu olması amacıyla oluşturulan ve dünyadaki devlet destekli ilk markalaşma platformu olan Turquality programının önemli kazanımları bulunduğu açıktır” dedi.


Sami Erol : “Marka Bilinci Oluşturmada Turquality Çok Önemli”


Turquality sürecini; yatırım ve büyüme hedefleri, pazar hedefleri, yönetim modelleri ve paydaş beklentileriyle kurumsal yönetim sürecinin farklı bileşenlerini bir markaya dönüştürme yaklaşımı olarak açıklayan Erol, “Turquality...