Markalı gayrimenkul nedir Haberi
Son yıllarda hem üretici hem tüketici cephesinde tüm dünyada markalı gayrimenkule talep giderek artıyor. Gayrimenkul geliştiricilerinin markasızlara oranla yüzde 30-35 oranında daha yüksek değerlemeyle sattıkları markalı gayrimenkuller, alıcılar için de prestij algısı, ikinci el satışta değerini koruması, daha yüksek kira getirisine sahip olması ve kalite açısından da güven verici bulunması nedeniyle tercih ediliyor.
Bulunduğu bölgenin birim metrekare aralığını etkileyebilecek, fiyat değerlerini değiştirecek nitelikte; bulunduğu bölgeye göre konsept nitelikler barındıran ve proje sınıfında kategorilendirilebilecek donatılara sahip projeler markalı gayrimenkul olarak değerlendiriliyor.
Capital Dergisi'nde yer alan habere göre; son yıllarda hem üretici hem tüketici cephesinde tüm dünyada markalı gayrimenkule talep giderek artıyor. Bunun nedeni de hiç kuşkusuz markalı gayrimenkullerin sunduğu avantajlar. Gayrimenkul geliştiricileri açısından markalı konut daha yüksek değer anlamına geliyor. Cluttons'un...