Mehmet Ziylan konut projeleri 2016 Haberi
Ziylan Grubu Başkanı Mehmet Ziylan, 10 yıl önce “Flo’da 30 mağazaya ulaştığımızda dünya markası olmayı hedefleriz” demişti. Bu doğrultudaki ilk hedefini Lumberjack’i, ardından da Reno zincirini alarak gerçekleştirdi. Bu alımlar büyümeyi hızlandırdı, yurtdışında 550 mağazayı, 2016 yılı itibariyle 4 milyar TL ciroyu getirdi. Ancak hedefi daha da büyük. “Avrupa’da perakendede 200 mağazası olan bir zincirle konuşuyoruz. Bundan sonra Avrupa’da bir spor, bir de kadın markası satın almak istiyoruz” diyor ve ekliyor: “Önümüzdeki 3-4 yılda 10 milyar TL’ye ulaşacağımızı rahatlıkla görüyoruz.”
Ziylan Grubu, son 5 yıldır agresif büyümesiyle dikkat çekiyor. 4 yıl önce Lumberjack’i satın alan grup, geçtiğimiz nisan ayında da Alman bir fonla Avrupa’nın en büyük 2’nci ayakkabı mağazası Reno’yu satın aldı.
Hedeflerinin ayakkabıda dünya markası olmak olduğunu söyleyen Ziylan Grubu...